زمان : 27 Azar 1389 - 21:08
شناسه : 28382
بازدید : 3765
شورای هماهنگی کانون های مساجد برگزار شد شورای هماهنگی کانون های مساجد برگزار شد

شورای هماهنگی کانون های مساجد برگزار شد 

مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زارچ، در نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد زارچ که در کانون فرهنگی هنری سفینه النجاه مسجد امام حسین(ع) شهرک قدس برگزار شد،با اشاره به نقش وجایگاه ممتاز کانون های مساجد، بر ضرورت توجه به استعدادهای جوانان و زمینه سازی برای رشد وشکوفایی آن تاکید کرد.

سید ذبیح الله موسوی، گفت: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد به صورت افتخاری و بدون دریافت حق الزحمه خدمت می کنند، که این از ارزش های دینی و اسلامی است.

وی با تاکید بر ایجاد و تشکیل نشست های شورای هماهنگی، افزود: برگزاری مداوم و منظم نشست های هماهنگی کانون ها در بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد در اجرای برنامه های فرهنگ و هنری و رونق فعالیت های فرهنگی هنری منطقه نقش مؤثری دارد.

موسوی، با اشاره به به استعدادهای جوانان منطقه زارچ خواستار توجه جدی اعضا در جذب و شکوفایی این استعدادها شد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری هرچه مطلوب آیین های عزاداری در مساجد و تکایا، تصریح کرد: باید در ایام محرم نشست هایی تشکیل و فصلی از کتاب حماسه حسینی در هر شب توسط اعضا خوانده شود.

محمدابراهیم آسایش، دبیرشورای هماهنگی کانون های مساجد در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت کانون ها، خاطرنشان کرد: کانون های باید تعامل بیشتری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیشبرد برنامه ها داشته باشند.

وی خواستار شرکت افراد در جشنواره جوانان مساجد شد و لزوم اطلاع رسانی برای حضور گسترده کانون ها در این جشنواره شد.