زمان : 20 Azar 1389 - 00:15
شناسه : 28245
بازدید : 5455
سفر سه روزه مدیرکانون کشور به یزد (21):مدیرعامل کانون در ادامه سفر خود به یزد از مرکز مجتمع فرهنگي هنري کانون در صفائیه بازدید نمود سفر سه روزه مدیرکانون کشور به یزد (21):مدیرعامل کانون در ادامه سفر خود به یزد از مرکز مجتمع فرهنگي هنري کانون در صفائیه بازدید نمود

سفر سه روزه مدیرکانون کشور به یزد (21):

مدیرعامل کانون پروش فکری کشور  در ادامه سفر خود به یزد از مرکز مجتمع فرهنگي هنريکانون در صفائیه  بازدید نمود


مدير عامل كانون به همراه معاونين فرهنگي و توليد، از كتابخانه كودك، كتابخانه نوجوان و گالري هاي نقاشي، سفال و قصه گويي مجتمع بازديد نمود.

به گزارش روابط عمومي كانون استان يزد، در این بازديد، مدير كانون استان يزد، در خصوص جدا سازي مجتمع كانون، به دو بخش مركز فرهنگي هنري مجتمع و مركز تجربيات فرهنگي هنري توضيحاتي را ارائه نمود. عليرضا جلالي با اشاره به موقعيت اجتماعي اين مجموعه افزود: اين اقدام در جهت بهره بري بيشتر از فضاهاي موجود در راستاي پاسخ گويي به مراجعين و ايجاد كلاسهاي وي‍ژه فرهنگي، هنري و ادبي صورت گرفته است.

مسئول مرکز مجتمع نيز در خصوص فعاليت هاي نقاشی، سفال، ادبي، قصه گويي، عكاسي و ديگر برنامه هاي مرکز توضیحات لازم را ارائه نمود.

عالیه قوامی در خصوص کارگاه قصه گویی مجتمع گفت: در فضای این کارگاه، شخصیت های عروسکی قصه های کهن، توسط مربیان و اعضاء ساخته شده و در کنار نمونه های مکتوب آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت ویژه مرکز در تابستان امسال کاردستی بوده است خاطرنشان ساخت: ساخت کاردستی با دوریختنی ها توسط اعضاء، محور فعاليت هاي تابستان بود که با توجه به جلسه ای که با حضور كارشناس مسئول فرهنگي و مدیریت پسماند یزد صورت گرفت این فعالیت در تابستان قوت بیشتری پیدا کرد.

وی ادامه داد: سه دوره کارگاه عکاسی باعنوان من هم می توانم عكس بگيرم، توسط فائزه سالاري، مربي فرهنگي مركز، برای اعضاء برگزار شد که آثار این کارگاه ها در قالب دو نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است و سومین نمایشگاه این دوره ها تا پایان بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مدير عامل كانون و همراهان وي در ادامه، از آثار عكاسي مركز بازديد كردند و خواستار انجام فعاليت بيشتر با نوجوانان پسر اين مجموعه شدند.


گزارش تصویری :
عکس:فائزه سالاری