زمان : 19 Azar 1389 - 00:22
شناسه : 28221
بازدید : 6042
سفر سه روزه مدیرکانون کشور به یزد (15):مدير عامل كانون پرورشی  کشور ، معاون فرهنگي و توليد، در جمع 100 نفره كانون استان يزد سفر سه روزه مدیرکانون کشور به یزد (15):مدير عامل كانون پرورشی کشور ، معاون فرهنگي و توليد، در جمع 100 نفره كانون استان يزد

سفر سه روزه مدیرکانون کشور به یزد (15):

مدير عامل كانون پرورشی  کشور ، معاون فرهنگي و توليد، در جمع 100 نفره كانون استان يزد


گردهمايي مربيان و كارشناسان كانون استان يزد با حضور مدير عامل، معاون فرهنگي و معاون توليد كانون در مركز شماره 3 يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، در ابتدای این نشست، علیرضا جلالی، مدیر کانون استان یزد، ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: مزیت های سفرهای مسئولین به استانها را می توان به 3 بخش تقسیم کرد:
بخش اول: قبل از سفر است که بی تردید باعث نظم و هماهنگی و جمع بندی بیشتر برنامه های مراکز و حوزه ستادی استان خواهد شد.
بخش دوم: در حین سفر می باشد که باعث شناخت بیشتر و شکل گیری بسیاری از نگرش ها و حل بسیاری از مشکلات به صورت حضوری می باشد.
و بخش سوم: بعد از سفر است که هم استان به جمع بندی نتایج سفر می پردازد و سعی می کند نقاط ضعف خود را پوشش و نقاط قوت خود را تقویت نماید و هم مسئولین دیدگاه های خود را در مورد سفر منعکس می نمایند که تمام اینها خیرات و برکات بسیاری را در بر دارد.
پس از آن سید صادق رضایی، که قریب به یک سال است به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کانون تلاش می کند، به طرح دیدگاه های خود برای مربیان کانون استان یزد پرداخت.
مدیرعامل کانون کشور در سمينار يك روزه مربيان و كارشناسان استان يزد: مربیان، اهمیت اوقات فراغت را برای والدین اعضاء تشریح نمایند.
در ادامه این جلسه نیزمعاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه این نشست به ایراد سخنرانی پرداخت.
محمدباقر آدوسی معاون فرهنگی کانون پرورشی کشور در سمينار يك روزه مربيان و كارشناسان استان يزد:: اتاق فکر در استان ها تشکیل می شود
سخنران بعدی این مراسم حمیدرضا شاه آبادی معاون تولید کانون پروشی کشور در سمينار يك روزه مربيان و كارشناسان استان يزد: سمت و سوی تولیدات کانون مراکز هستند

 مدیرعامل کانون کشور در نشست عصرانه در سمينار يك روزه مربيان و كارشناسان استان يزد: عروسک های دارا و سارا و سرگرمی ها در مراکز فرهنگی هنری و حتی کتابخانه های سیار روستایی کانون های پرورشی امانت داده می شود

مدیرعامل کانون درپاسخ به سوالات تعدادي از همكاران اين مژدگاني را داد كه خدمات شرکتی که پرونده پرسنلی آنها کامل است با امضاء مدیرعامل قراردادی می شوند.

نشست خصوصي همكاران استان با مدير عامل كانون نيز از برنامه هاي وي‍‍ژه سفر مدير عامل به يزد بود كه با هدف ارتباط مستقيم و طرح نظرات و ديدگاه ها و مسائل و مشكلات در آخرين ساعات سمينار اجرايي شد.

عكس دسته جمعي همكاران استان يزد با مدير عامل و معاونين فرهنگي و توليد هم كه به پيشنهاد عليرضا جلالي، مدير كانون استان يزد گرفته شد، تنها يادبودي از اين روز است كه قرار است پس از تبديل شدن به تمبر شخصي، براي هميشه خاطره اين روز را ماندگار كند.

پايان بخش اين برنامه هم صرف آش محلي يزدي يا همان "شولي" خودمان بود كه طبق معمول مورد استقبال جمع 100 نفره همكاران استان قرار گرفت، تهراني ها را هم از خودشان بپرسيد .........!


یزدفردا