زمان : 17 Azar 1389 - 21:13
شناسه : 28204
بازدید : 4248
استاندار یزد خطاب به جوانان تاکید کرد؛مطالعه زندگی و اهداف قیام امام حسین (ع) استاندار یزد خطاب به جوانان تاکید کرد؛مطالعه زندگی و اهداف قیام امام حسین (ع)

استاندار یزد خطاب به جوانان تاکید کرد؛مطالعه زندگی و اهداف قیام امام حسین (ع)

یزدفردا "استاندار یزد خطاب به جوانان بر ضرورت مطالعه زندگی و اهداف قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز چهارشنبه در همایش تجلیل از مدیران، مجریان و شرکت کنندگان در طرح هجرت 3 که در محل سالن اجتماعات شهید منتظر قائم استانداری یزد، برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، هدف اصلی قیام امام حسین(ع) بوده که به معنای اجرای همه خوبیهای عالم و رد کردن تمام پلیدیهاست.
وی افزود: هر گونه تلاشی که به نفع خود، خانواده و همنوعان و مطابق با خواسته های الهی باشد، جزء معروفات است.
فلاح زاده ادامه داد: کسی می تواند آمر به معروفات و ناهی از منکرات باشد که خود به ولایت الله، ولایت رسول الله(ص)، ولایت ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه ایمان استوار داشته باشد.
استاندار یزد تصریح کرد: جامعه ای پویاست که جوانان آن با نشاط در همه صحنه ها حضور داشته باشند.
وی خاطرنشان ساخت: برای احیاء زندگی شرافتمندانه برای خود و دیگران باید به سمت آموزه های دینی و علمای ربانی رفت.
عالی ترین مقام اجرائی استان ، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ابعاد قانون هدفمند کردن یارانه ها، عدالت اجتماعی ، توسعه زیر ساختهای کشور و گسترش نظام تامین اجتماعی را از پیامدهای اجرای این قانون دانست.
وی افزایش بی رویه مصرف حامل های انرژی، عدم تعادل در برخورداری جامعه از یارانه ها، فراهم شدن زمینه قاچاق کالاهای یارانه ای به ویژه قاچاق سوخت و کاهش رقابت در تولیدات داخلی از نظر کیفیت و کمیت را از جمله مشکلات نظام فعلی توزیع یارانه ها در کشور بر شمرد.
استاندار یزد افزود: در اجرای این قانون، یارانه ها حذف نمی شود ، بلکه هدفمند می شود.
فلاح زاده در بخش پایانی سخنان خود، تاثیر برگزاری اردوهای طرح هجرت در حوزه های گوناگون به ویژه در عرصه فرهنگ را یادآور شد.
وی بر ضرورت اطلاع رسانی در باره طرح هجرت از طریق رسانه ملی تاکید کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج سازندگی با فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی ) شکل گرفته است، از رئیس جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایتهای بی دریغ از بسیج سازندگی تقدیر و تشکر کرد.

یزدفردا