زمان : 17 Azar 1389 - 20:32
شناسه : 28202
بازدید : 5172
استاندار یزد در جریان سفر روز گذشته به بافق:  پروژه های فولادی بافق، تاثیر زیادی در اشتغال این شهرستان دارد استاندار یزد در جریان سفر روز گذشته به بافق: پروژه های فولادی بافق، تاثیر زیادی در اشتغال این شهرستان دارد

استاندار یزد در جریان سفر روز گذشته به بافق:

 پروژه های فولادی بافق، تاثیر زیادی در اشتغال این شهرستان دارد


یزدفردا "استاندار یزد گفت: پروژه های فولادی بافق از جمله فولاد یک میلیون تنی شمش، فولاد اسفنجی و آکلومراسیون تاثیر بسیار زیادی در اشتغال این شهرستان دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا فلاح زاده" که در جریان سفر روز گذشته به بافق در جمع مردم این شهرستان و در محل مسجد جامع بافق سخن می گفت، اظهار داشت: امیدواریم با بهره برداری از این طرحها ، بافق در برخی از حوزه های کاری مهاجر پذیر شود.

وی افزود: این پروژه ها موجب ایجاد جهشی بزرگ در سرمایه گزاری و اشتغال شهرستان بافق خواهد شد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، به بازدید خود از مسکن مهر اشاره و بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد.
فلاح زاده مسکن مهر را فرصت مناسبی برای خانه دار شدن مردم به ویژه جوانان دانست.
وی خاطرنشان ساخت: با ایجاد تغییرات در مصالح ساختمانی به ویژه استفاده از درب و پنجره های دو جداره و... تسهیلات مسکن مهر بافق تا مبلغ 22میلیون و 500 هزار تومان افزایش می یابد.
عالی ترین مقام اجرائی استان همچنین از افتتاح بخش اعظمی از پست 400 کیلو ولت بافق در دهه فجر امسال خبر داد.
وی گریزی به مساله گاز بافق زد و خاطرنشان ساخت: مطالعات این پروژه که از خواسته های اصلی مردم این شهرستان است ، به اتمام رسیده و به سمت مناقصه رفته است.
فلاح زاده مشکلات بر سر راه اجرای این پروژه از جمله کمبود اعتبارات شرکت ملی گاز و روند تلاش مسئولان برای رفع این مشکلات را تشریح کرد.
این مقام مسئول با اشاره به دور سوم سفرهای استانی هیات دولت ،تصریح کرد: در دور سوم، مصوبات خوبی برای بافق دیده شد که برای تصویب به تهران ارسال شده است.
استاندار یزد همچنین با اشاره به سوانح ترافیکی بافق، ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این پروژه که توسط شرکت سنگ آهن در حال اجرا است، مردم این شهرستان کاهش سوانح ترافیکی را شاهد باشند.
استاندار یزد در ادامه سفر خود، با حضور در جمع مردم روستای رضائیه بافق در جریان مسائل و مشکلات مردم این روستا قرار گرفت.
فلاح زاده همچنین کلنگ آغاز عملیات تعریض محور بافق – زرند را به زمین زد.
وی تصریح کرد: احیاء این جاده رونق اقتصادی بیشتر بافق و خارج شدن از بن بست را به دنبال دارد.
بازدید از مسکن مهر محرومین، مسکن مهر معلولان، ایستگاه پرورش ماهیان آب شور داخلی، کمربندی بافق، محل احداث گمرک بافق، محل احداث ورزشگاه 1200 نفری و پروژه دوخطه کردن راه آهن بافق - یزد از دیگر برنامه های سفر فلاح زاده به بافق بود.

یزدفردا