زمان : 17 Azar 1389 - 19:39
شناسه : 28197
بازدید : 4990
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س): باید به نیروهای مسجدی در جشنواره جوانان مساجد توجه بیشتری شود مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س): باید به نیروهای مسجدی در جشنواره جوانان مساجد توجه بیشتری شود

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س):

باید به نیروهای مسجدی در جشنواره جوانان مساجد توجه بیشتری شود


یزدفردا "مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) خواستار توجه بیشتر به نیروهای مسجدی در جشنواره جوانان مساجد کشور شد.

حجت فتوحی با اشاره به لزوم ارتقای سطح کیفی آثار ارسالی به جشنواره جوانان مساجد کشور گفت: با ید با برنامه وتمهیدات مناسب مسجد بستری برای پرورش نیروها وهنرمندان در عرصه های مختلف باشد.

وی با اشاره به کم رنگ بودن نیروهای مسجدی در جشنواره حضور افزود: این کانون با تکیه بر نیروهای مسجدی و پرورش یافته در فرهنگ ناب مسجد در جشنواره حضور سال جاری موفق به کسب 3 رتبه برترجشنواره شد.

وی ادامه داد: کانون حضرت رقیه(س) در جشنواره حضور با 2 اثر شامل فیلم کوتاه "نان" به کارگردانی ایمان آقا رحیمی و تئاتر "مسافرمرگ" به کارگردانی ونویسندگی حمیدرضا شهامتی شرکت کرد که موفق به کسب مقام اول در رشته فیلم کوتاه در بخش نماهنگ، نفر اول طراحی لباس در تئاترمسافری از مرگ و لوح تقدیر جشنواره به دلیل نگاه نو به تئاتر شد.

وی در پایان با تقدیر وتشکر از عوامل اجرائی برگزاری این جشنواره اظهارامیدواری کرد: با آموزش نیروهای متخصص مسجدی در سال های آینده شاهد ارتقای سطح این جشنواره باشیم.