زمان : 16 Azar 1389 - 21:02
شناسه : 28183
بازدید : 5035
سفر سه روزه مدیرکانون کشور به یزد (6): با حضور مدير عامل كانون پرورشی کودکان و نوجوانان کشور  اولین کتاب خیابانی کانون پرورش فکری یزد رونمایی شد+گزارش تصویری سفر سه روزه مدیرکانون کشور به یزد (6): با حضور مدير عامل كانون پرورشی کودکان و نوجوانان کشور اولین کتاب خیابانی کانون پرورش فکری یزد رونمایی شد+گزارش تصویری

 سفر سه روزه مدیرکانون کشور به یزد (6):با حضور مدير عامل كانون پرورشی کودکان و نوجوانان کشور 

اولین کتاب خیابان کانون پرورش فکری یزد

رونمایی شد


یزدفردا "به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، کتاب خیابان، برای اولین بار در سراي آذر (مركز شماره 2 يزد) رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومي كانون استان يزد، مراسم رونمایی اولین کتاب خیابان با حضور سید صادق رضایی مدیر عامل پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، معاون فرهنگی و معاون تولید کانون کشور و مدیر کانون استان یزد در محل ايستگاه اتوبوس روبروي مركز شماره 2 يزد كه هديه ايست از پدر قصه هاي خوب براي بچه هاي خوب و "سراي آذر" نامگذاري شده برگزار شد.

مدیر عامل پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ، ضمن استقبال از اين طرح اظهار اميدواري كرد كه ان شاا... این امر بتواند در افزایش فرهنگ کتاب خوانی تاثير گزار باشد.

 مسئول مركز شماره 2 یزد نيز در پاسخ به سوالات  مدیر عامل پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی شورای فرهنگی مرکز به این نتیجه رسیدیم که یک کتاب خیابان  را در تابلوهای اعلانات ایستگاه های اتوبوس ایجاد کنیم تا خانواده ها و کودکانی که در صف انتظار اتوبوس هستند کتاب را مطالعه کنند.
فریبا تکبیری افزود: قصه هایی برای کتاب خیابان انتخاب می شود که بار فرهنگی و آموزشی داشته باشد، همچنین خطی برای قصه ها استفاده می شود که از فاصله 2 متری خوانده شود و کودک مشکلی با این موضوع نداشته باشد.
گفتني است، اولین قصه ای که برای کتاب خیابان انتخاب شده بود، کتاب درخت بخشنده، اثر به ياد ماندني و جذاب شل سیلور استاین نويسنده معروف داستانهاي اجتماعي بود.

گزارش تصویری اولین کتاب خیابانی دریزد 

عکس:فائزه سالاری

 با حضور مدير عامل كانون پرورشی کودکان و نوجوانان کشور  اولین کتاب خیابانی کانون پرورش فکری یزد رونمایی شد

 با حضور مدير عامل كانون پرورشی کودکان و نوجوانان کشور  اولین کتاب خیابانی کانون پرورش فکری یزد رونمایی شد

یزدفردا