زمان : 16 Azar 1389 - 17:33
شناسه : 28163
بازدید : 3519
مدیرعامل شركت توانیردر بازدید از شركت توزیع برق یزد : رسالت اصلی شركتهای توزیع ، خدمت رسانی سریع و مناسب به مردم است مدیرعامل شركت توانیردر بازدید از شركت توزیع برق یزد : رسالت اصلی شركتهای توزیع ، خدمت رسانی سریع و مناسب به مردم است

مدیرعامل شركت توانیردر بازدید از شركت توزیع برق یزد :

رسالت اصلی شركتهای توزیع ، خدمت رسانی سریع و مناسب به مردم است

یزدفردا "مدیرعامل و معاون منابع انسانی شركت توانیر و هیات همراه از شركت توزیع برق یزد بازدید كردند .
در این بازدید مهندس حائری ، مدیرعامل شركت توانیر ضمن حضور در شركت توزیع به رسالت و جایگاه حساس شركتهای توزیع در خدمت رسانی به مردم اشاره نمود و با توجه به آغاز طرح هدفمندسازی یارانه ها ، خواستار توجه جدی مسئولین در پیاده سازی مناسب این طرح شدند .
وی هدف این طرح را واقعی شدن قیمت برق و كاهش هزینه ها و رشد صنعت برق كشور دانست .
مهندس حائری افزود : با اجرای این طرح ، رسالت و وظیفه شركتهای توزیع بسیار سنگین می شود و می بایست مدیریت مصرف و كاهش تلفات در اولویتهای كاری شركتهای توزیع قرار گیرد .
ایشان اظهار داشت : با توجه به هزینه های تولید ، انتقال و توزیع برق ، مدیریت مصرف و استفاده بهینه از انرژی در اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه ها ، نقش مهمی دارد و می بایست با اعمال مدیریت مصرف ، جامعه را برای این امر آماده ساخت .
مهندس حائری ضمن بیان این مطلب ، خواستار تلاش و اهتمام مدیران صنعت برق در جهت افزایش كیفیت برق خدماترسانی سریع و مطلوب به مشتركین و پاسخگویی مناسب به توقعات مردم شد .

یزدفردا