زمان : 16 Azar 1389 - 17:28
شناسه : 28162
بازدید : 3092
برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ویژه محرم در یزد برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ویژه محرم در یزد

برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ویژه محرم در یزد


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدان مزیدی از برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ویژه ایام محرم در سومین نمایشگاه مناسبت های مذهبی استان یزد با عنوان کاروان حماسه خبر داد.

محمدحسن مزیدی گفت: کانون فرهنگی هنری شهیدان مزیدی در کنار 20 غرفه دگر این نمایشگاه با همکاری کانون مساجد یزد کتب مذهبی، ادعیه، قرآن و محصولات فرهنگی، مذهبی ودینی با موضوع انقلاب و محرم شناسی را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان گذاشته است.

وی افزود: این نمایشگاه با 50 عنوان کتاب به مدت یک هفته در محل حسینیه آیت الله خامنه ای واقع در بلوار شهید پاک نژاد یزد برای بازدید علاقه مندان برپاست.

مزیدی تاکید کرد: تعداد 30 هیئت مذهبی و کانون فرهنگی تبلیغی استان یزد فعالیت های خود را در 20 غرفه به نمایش گذاشتند.

مدیرمسئول کانون شهیدان مزیدی با اشاره به نشست های هفتگی این کانون تاکید کرد: زیارت عاشورا، نشست های انس با قرآن و جلسات سیاسی اجتماعی، سخنرانی در خصوص عملیات رزمندگان در دوران دفاع مقدس و یادواره های های شهدا، نوحه سرائی و عزاداری از جمله برنامه های دوشنبه شب های این کانون بعد از نماز مغرب وعشا در مسجد شهیدان مزیدی واقع در بلوار شهید منتظر قائم است.

مزیدی در پایان با اشاره به برنامه های متنوع این کانون خاطرنشان کرد: اردوی های تفریحی و زیارتی مشهد و سوریه وکربلا از دیگر برنامه های این کانون است.