زمان : 15 Azar 1389 - 21:04
شناسه : 28145
بازدید : 6613
تقدير از پرسنل مجموعه مالي و اداري شهرداري يزد و سازمان فاوا تقدير از پرسنل مجموعه مالي و اداري شهرداري يزد و سازمان فاوا

تقدير از پرسنل مجموعه مالي و اداري شهرداري يزد و سازمان فاوا

یزدفردا "در جلسه‌اي كه روز گذشته با حضور شهردار يزد، معاون اداري مالي شهرداري و مديرعامل سازمان فاوا شهرداري يزد برگزار شد از پرسنل مجموعه مالي و اداري شهرداري يزد و پرسنل سازمان فاوا تقدير به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي سازمان فاوا شهرداري يزد در اين جلسه از افرادي كه در راستاي پياده‌سازي زيرسيستم‌هاي مالي و اداري شهرداري يزد زحمات بي‌شائبه و شبانه‌روزي از خود نشا
ن دادند تقدير و تشكر به عمل آمد.



در اين جمع دوستانه ابتدا مهندس مهدي فعالي مديرعامل سازمان فاوا شهرداري يزد ضمن اعلام اين مطلب كه در شهرداري يزد پيش از پياده‌سازي سيستم‌هاي يكپارچه در دو حوزه اداري و مالي يا از سيستم‌هاي قديمي و تحت DOS استفاده مي‌شد و يا امور به صورت دستي انجام مي گرفت، خاطر نشان كرد هم‌اكنون هشتاد درصد فعاليت‌ها دراين دو حوزه توسط سيستم اتوماسيون انجام مي‌شود.
وي همچنين ابراز اميدواري كرد انشاالله شهرداري يزد تا پايان سال جاري نخستين شهرداري در كشور است كه كليه امور دو حوزه مالي و اداري آن مكانيزه شده و به نوعي اطلاعات يكبار ثبت مي‌شود.
در ادامه جلسه مهندس ميروكيلي ضمن تشكر از دو حوزه اداري مالي و فناوري اطلاعات شهرداري يزد، از اقتدار و توانمندي پرسنل اين دو مجموعه در پياده‌سازي كليه سيستم‌هاي اداري و مالي شهرداري يزد دركمتر از چند هفته تقدير و تشكر كرد. وي همچنين هم‌دلي و هم‌كاري پرسنل را از مهمترين عواملي دانست كه موجب تحقق اين امر مهم و تسهيل در امر خدمت‌رساني به مردم شريف يزد شده است.
گفتني است در پايان مراسم با اهداي لوح تقدير از پرسنل اين مجموعه قدرداني شد.

یزدفردا