زمان : 15 Azar 1389 - 01:04
شناسه : 28118
بازدید : 6590
سفر سه روزه به یزد (1):سفر سه روزه و بازدید رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کانون استان یزد سفر سه روزه به یزد (1):سفر سه روزه و بازدید رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کانون استان یزد

سفر سه روزه و بازدید رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کانون استان یزد


یزدفردا "مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه معاون فرهنگی و معاون تولید از مراکز فرهنگی هنری کانون استان یزد بازدید می کنند.


به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، در این بازدید سه روزه، سید صادق رضایی از واحد های مختلف اداری و مراکز کانون استان یزد بازدید به عمل می آورد.
افتتاح کتابخانه سیار روستایی تفت و مهریز، حضور در شورای فرهنگی و سمینار یک روزه مربیان و کارشناسان استان، بازدید از مراکز فرهنگی هنری شماره 1، 2، 3، 4، مجتمع فرهنگی هنری و مرکز تجربیات کانون و مراکز شهرستانهای تفت، میبد و اردکان 1 و 2 از جمله برنامه های داخلی این بازدید به شمار می رود.
قرائت فاتحه در آرامگاه پدر قصه های خوب برای بچه های خوب، استاد مهدی آذر یزدی، رونمایی از 20 طرح جدید لباسهای عروسک های ملی دارا و سارا، دیدار با استاندار یزد و نشست خبری با نمایندگان رسانه های جمعی استان از دیگر برنامه های سفر سه روزه مدیر عامل کانون و همراهان ایشان خواهد بود.

یزدفردا