زمان : 14 Azar 1389 - 15:41
شناسه : 28108
بازدید : 5443
مهندس اولیاء نماینده مردم یزددر مراسم اختتامیه سومین مسابقه ملی معماری:  مهندسین و معماران ما با استفاده از مفاهیم معماری غنی ایرانی و اسلامی در همه عرصه ها تأثیر گذار باشند مهندس اولیاء نماینده مردم یزددر مراسم اختتامیه سومین مسابقه ملی معماری: مهندسین و معماران ما با استفاده از مفاهیم معماری غنی ایرانی و اسلامی در همه عرصه ها تأثیر گذار باشند

مهندس اولیاء نماینده مردم یزددر مراسم اختتامیه سومین مسابقه ملی معماری:

 مهندسین و معماران ما با استفاده از مفاهیم معماری غنی ایرانی و اسلامی در همه عرصه ها تأثیر گذار باشند

یزدفردا"شهرو شهرسازی:در مراسم اختتامیه سومین مسابقه ملی معماری که به همت گروه معماری موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) برگزار شد و حجه الاسلام و المسلمین معزالدینی ، اعضای شورای اسلامی شهر یزد و جمعی از مسئولان و اساتید و دانشجویان معماری حضور داشتند ، مهندس اولیاء با تشکر از مسئولان این همایش اظهار داشت اینجانب این برنامه ارزشمند را هموراه در خاطرات خود به نیکی یاد خواهم کرد و حضور مهندسین جوان معماری از سراسر کشوررا دراین شهر تاریخی ارج می گذارم.
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی شهرسازی ومعماری افزود: امیدورام این حضورعزیزان موجب شود که مهندسین ما با استفاده ازمفاهیم معماری غنی ایرانی و اسلامی در همه عرصه ها تأثیر گذار باشند و با استفاده از الگوی معماری ایرانی /اسلامی ، شهروخانه امان را اصولی تر و اساسی تر بسازیم.
نماینده مردم یزد و صدوق، شکل گیری دانشکده های معماری در کشور را امر مبارکی دانست که می توانند در پر کردن این خلاء موثر و مفید باشد.
مهندس اولیاء با اشاره به تاکید مصوبات مجلس در برنامه پنجم توسعه، اظهار داشت ، انشاءا... با مساعدت یونسکو و سایر مسئولان این حرکت امروز مستمر باشد و ما درعمل بتوانیم از ذوق و هنر و اندیشه مهندسین خوبمان در امر اجرائی و طراحی برنامه های تفصیلی شهرها بهره مند شویم.
در این مراسم که به همت مؤسسه آموزش عالی جواد (ع) در محل باغ دولت آباد برگزار شد از منتخبین این مسابقه که برای سومین سال در یزد برگزارمی شود تجلیل بعمل آمد.

یزدفردا