زمان : 13 Azar 1389 - 22:54
شناسه : 28090
بازدید : 5846
برگزيدگان بيست و دومين جشنواره تئاتر مناطق کشور در چهارمحال و بختياري (شهر کرد) معرفي شدند. برگزيدگان بيست و دومين جشنواره تئاتر مناطق کشور در چهارمحال و بختياري (شهر کرد) معرفي شدند.

برگزيدگان بيست و دومين جشنواره تئاتر مناطق کشور در چهارمحال و بختياري (شهر کرد) معرفي شدند.

بيست و دومين جشنواره تئاتر منطقه‌اي کشور در چهارمحال و بختياري با معرفي برگزيدگان شب جمعه در مجتمع فرهنگي هنري غدير شهرکرد به کار خود پايان داد.
"یزد فردا": به گزارش روابط عمومي اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري، در اين جشنواره در بخش چهره‌پردازي رضا سعيدي چهره‌پرداز نمايش شب‌نامه از اصفهان موفق به کسب جايزه ويژه اين بخش شد.
در بخش موسيقي، ديپلم افتخار و رتبه اول اين بخش به علي مرداني براي ساخت موسيقي تجربه‌هاي اخير از کرمانشاه تعلق گرفت و مجيد آتش طينت براي موسيقي نمايش شب نامه و فرحام ملکي براي موسيقي نمايش اينجا خونه منه از اصفهان به ترتيب موفق به کسب رتبه‌هاي دوم و سوم اين بخش جشنواره شدند.
در بخش طراحي صحنه اين جشنواره نيز صابر نصيري براي طراحي صحنه نمايش چاي تلخ از يزد رتبه نخست را كسب كرد و ابوالفضل سليمي براي طراحي صحنه نمايش سه نخ آخر از يزد رتبه دوم را به دست آورد و رتبه سوم به صورت مشترك به مهدي سالاري براي نمايش تجربه هاي اخير و ابوالفضل شريفي براي نمايش شب نامه از اصفهان تعلق گرفت.
در بخش بازيگري مرد اين جشنواره، اسماعيل فرهادي براي ايفاي نقش در نمايش شب نامه از اصفهان ديپلم افتخار و رتبه نخست را به دست آورد و رتبه دوم بازيگري مرد به زاهد زندي براي نمايش خاطرات ترك خورده چند زندگي از كردستان و سعيد زندي براي نمايش خرمگس از كرمانشاه و سعيد شهرياري براي ايفاي نقش در نمايش سه نخ اخر از يزد اهدا شد.
رتبه سوم مشترك بازيگري مرد نيز از سوي هيات داوران به كيان كيهاني‌پور براي ايفاي نقش در نمايش تجربه‌هاي اخير از كرمانشاه و جهانگير اژدري براي نمايش ناگهان شبي امرو از بوشهر و فريدون حامدي براي بازي در نمايش خاطرات ترك خورده چند زندگي از كردستان اهدا شد. جايزه رتبه چهارم اين بخش مشترکا به يوسف لطفي براي بازي در نمايش راز روغن مقدس از لرستان و جلال هواسي فر براي بازي در نمايش آل از ايلام اهدا شد وهيات داوران از علي قائد براي بازي در نمايش راز روغن مقدس از لرستان تقدير کرد.
هيات داوران جايزه بهترين بازيگر زن را به مانا بهرامي براي بازي در نمايش شب نامه از اصفهان و مريم عطيه ميرزايي براي ايفاي نقش در نمايش خرمگس از كرمانشاه اهدا كرد. در اين بخش نيز ندا صادقيان براي بازي در نمايش خرمگس از كرمانشاه ،الهام رضايي براي بازي در نمايش اينجا خونه منه از اصفهان و بنفشه افراسيابي براي بازي در نمايش تجربه هاي اخير از كرمانشاه رتبه دوم بازيگري را به صورت مشترك كسب كردند.
همچنين رتبه سوم بازيگري زن به افسانه محمدي براي بازي در نمايش آل از ايلام ، مائده وحيد براي ايفا نقش در نمايش اينجا خونه منه از اصفهان و سميه رضايي براي بازي در نمايش تجربه هاي اخير از كرمانشاه اهدا شد. هيات داوران در بخش بازيگري زن نيز از ثريا شيرزادي براي بازي در نمايش خرمگس به عنوان بازيگر پيشكسوت به صورت ويژه قدرداني كرد.
در بخش نمايش‌نامه نويسي نيز هيات داوران با تقدير از امير رضا كوهستاني براي نمايش تجربه‌هاي اخير و بهزاد آقاجمالي براي نمايش شب نامه، رتبه سوم اين بخش را به سلمان فرخنده براي نمايشنامه سه نخ آخر از يزد، رتبه دوم را به نمايشنامه اينجا خونه منه نوشته احسان جانمي از اصفهان و رتبه نخست را به نمايشنامه خرمگس به نويسندگي صحرا رمضانيان از كرمانشاه اهدا كرد.
هيات داوران در بخش كارگرداني نيز رتبه نخست اين بخش را به نمايش سه نخ آخر از يزد به سلمان فرخنده، رتبه دوم را به كارگردان‌هاي نمايش تجربه‌هاي اخير مهدي سالاري از كرمانشاه و سعيد زندي و محمدرضا درند كارگردانان نمايش خرمگس از کرمانشاه و رتبه سوم را به ابوالفضل شريفي براي نمايش شب‌نامه و كارگرداني چهارم را به احسان جانمي براي نمايش اينجا خونه منه از اصفهان اختصاص داد.

در پايان اين جشنواره از سوي هيات داوران، نمايش تجربه هاي اخير و خرمگس از كرمانشاه بدون اولويت براي حضور در بخش صحنه اي جشنواره تئاتر بين المللي فجر به دبيرخانه اين جشنواره معرفي شدند و نمايش سه نخ آخر از يزد براي حضور در نمايش هاي ميداني جشنواره فجر معرفي شد.
لازم بذکر است اردشير صالحپور، مسعود دلخواه و محمدرضا خاكي داوري اين جشنواره را برعهده داشتند و پيمان شريعتي نيز به عنوان ناظر و مصطفي محمودي نيز به عنوان منتقد در اين جشنواره حضور داشتند.