زمان : 13 Azar 1389 - 16:45
شناسه : 28056
بازدید : 5081
رئیس اداره فرهنگ یونسکو  دریزد اعلام کرد: در اوایل سال جدید میلادی، یونسکو، باغ دولت آباد یزد را به همراه 9 باغ ایرانی دیگر در فهرست میراث جهانی ثبت میکند. رئیس اداره فرهنگ یونسکو دریزد اعلام کرد: در اوایل سال جدید میلادی، یونسکو، باغ دولت آباد یزد را به همراه 9 باغ ایرانی دیگر در فهرست میراث جهانی ثبت میکند.

رئیس اداره فرهنگ یونسکو  دریزد اعلام کرد:

در اوایل سال جدید میلادی، یونسکو، باغ دولت آباد یزد را به همراه 9 باغ ایرانی دیگر در فهرست میراث جهانی ثبت میکند.


یزدفردا "رئیس اداره فرهنگ یونسکو با تمجید از معماری شهر یزد اعلام کرد که در اوایل سال جدید میلادی، یونسکو، باغ دولت آباد یزد را به همراه 9 باغ ایرانی دیگر در فهرست میراث جهانی ثبت میکند.

دکتر مستکین که در جمع اساتید و دانشجویان معماری موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) سخن میگفت اظهار داشت: "کمتر گردشگری است که با دیدن آثار باستانی یزد زبان به تحسین و شگفتی نگشاید. این شهر زیبا جان را از خاک به افلاک می برد. "

وی که در مراسم اختتامیه سومین مسابقه ملی معماری شرکت کرده بود خطاب یه اساتید و دانشجویام معماری توصیه کرد:"دریچه نگاه شما به معماری، یافتن روزنی به آسمان باشد و دانش شما در عمران و معماری باید در مصداق پله های نردبانی باشد که شما را در آغوش معمار ازلی جای دهد."

وی ضمن تشکر از موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) به خاطر برگزاری سومین مسابقه ملی معماری اظهار داشت:" شما نخبگان و برگزیدگان، میراث شهر معماران کهن را پاس دارید و در خلق آثاری معنوی کوشا باشید"


یزدفردا