زمان : 11 Azar 1389 - 23:44
شناسه : 28022
بازدید : 3403
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: بازنشستگان همکار و همیار کارمندان دولتند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: بازنشستگان همکار و همیار کارمندان دولتند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت:

بازنشستگان همکار و همیار کارمندان دولتند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: بازنشستگان قشر با تجربه، کاردان، همکار و همیار کارمندان دولتند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " عباسعلی رضایی" در همایش تکریم از بازنشستگان که همزمان با 25 ذی الحجه سالروز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور جمعی از بازنشستگان استان در محل سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شد، گفت: تعداد کارکنان ادارات و دستگاه های دولتی استان یزد حدود پنجاه هزار و هشتصد هزار نفر بوده که حدود 34 هزار نفر از آنان قرار داد های رسمی و پیمانی دارند.
وی با اشاره به آمار بازنشتگان کشور و استان یزد گفت: استان یزد حدود 19هزار بازنشسته دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد از بازنشستگان به عنوان همکاران و همیاران دولت یاد کرد و استفاده تجربیات آنان در کلیه امور کشور را عاملی موثر در موفقیت در راستای خدمت رسانی به مردم دانست.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول اداری در کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و ادارات دولتی را از اقدامات مهم و ارزنده دولت نهم و دهم برشمرد.
رضایی بر توجه به بازنشستگان و رسیدگی به امور درخواستی و ارتباط مستمر با این قشر با تجربه و کاردان تاکید کرد و افزود: تکریم از بازنشتگان، تکریم و احترام پیران امت بوده که از تاکیدات دین مبین اسلام و فرامین اهل بیت علیهم السلام است.
وی نقش بازنشستگان در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه نقشی مهم و تاثیرگذار دانست.