زمان : 08 Azar 1389 - 17:00
شناسه : 27893
بازدید : 4641
نشست کارگردانان تئاتر شهرستان میبد با اعضای انجمن هنرهای نمایش استان نشست کارگردانان تئاتر شهرستان میبد با اعضای انجمن هنرهای نمایش استان

نشست کارگردانان تئاتر شهرستان میبد با اعضای انجمن هنرهای نمایش استان

جلسه ای با حضور حسینی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، ندافی مسئول انجمن هنرهای نمایش ، ملازینلی و مهندس وزیری از اعضای انجمن های نمایش استان یزد در محل سالن کنفرانس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میبد ، در این جلسه ملازینلی پیرامون چگونگی تشکیل گروه های تئاتر و ساختار جدید گروه های هنری مطالبی را بیان نمود.
در ادامه مهندس وزیری با اشاره به اینکه جشنواره باید در خدمت تئاتر باشد نه تئاتر در خدمت جشنواره بر اهمیت کار نمایش در شهرستانها تاکید نمود.
در این جلسه ندافی رئیس انجمن هنرهای نمایش استان پیرامون چگونگی تشکیل انجمن های هنرهای نمایشی شهرستانها به ایراد سخن پرداخت.
وی تاکید نمود با توجه به دستورالعمل جدید در هر شهرستانی که سالن تئاتر وجود داشته باشد واگذار گروه نمایشی خواهد شد تا به تمرین و اجرای برنامه های بپردازند..
وی با توجه به تاکید مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی درخصوص واگذاری سالن های تئاتر شهرستان به انجمن های هنرهای نمایشی افزود: بستر بسیار مناسبی فراهم شده و امیدواریم انجمن ها از این شرایط به نحو شایسته ای بهره برداری کنند.
وی یادآور شد به هر گروه شهرستانی که مدارک خود را تکمیل نماید و تایید شود مبلغ 10 میلیون ریال کمک خواهد شد.
در این جلسه همچنین حسینی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پیرامون تئاتر در شهرستان میبد و مشکلات و کمبود و راهکارهای مناسب مطالبی را بیان داشت.