زمان : 07 Azar 1389 - 01:39
شناسه : 27861
بازدید : 4053
چند خبر از تفت چند خبر از تفت

ويزيت رايگان روستائيان


توسط بسيج سازندگي تفت انجام شد: ويزيت رايگاه مردم روستاي كردآباد
به گزارش واحد خبر روابط عمومي فرمانداري تفت، بسيج سازندگي تفت كه در فرمانداري شهرستان مستقر مي باشد با اعزام 10 نفر از دكتران و پرستاران تفت در هفته بسيج به روستاي كردآباد 65 نفر از اهالي روستا را به صورت رايگان معاينه نمود. عليرضا دهقانپور مسئول بسيج سازندگي تفت در گفتگو با واحد خبر روابط عمومي فرمانداري تفت گفت: در اين برنامه داروهاي مورد نياز اهالي بصورت مجاني توسط بسيج سازندگي و بسيج جامعه پزشكي توزيع گرديد. وي همچنين عيادت از 60 نفر از بيماران بيمارستان بهشتي تفت را با حضور مسئولين بيمارستان و ناحيه مقاوت بسيج تفت ديگر برنامه اين واحد در هفته مبارك بسيج عنوان كرد.

۱۳۸۹/۰۹/۶ ۱۴:۲۵
برگزاري مناسبتهاي مدارس بايد در وجود دانش آموزان نهادينه مي شود

فرماندار تفت: برگزاري مناسبتها با فضاي خاص خود مخصوصا فضاهاي شاد در وجود دانش آموزان نهادينه مي شود.
به گزارش واحد خبر روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، سيداحمد عبودتيان فرماندار تفت در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان با تبريك هفته بسيج و عيد سعيد غدير خم، اين عيد را يكي از بزرگترين و پرقوت ترين اعياد در بين مسلمانان ياد كرد و گفت:براي بزرگداشت اين عيد عظيم بايد اهتمام ويژه ورزيد.
عبودتيان از مسئولين آموزش و پرورش خواست با تهيه تقويم فرهنگي مناسبتها را درجه بندي كرده و براي هريك متناسب با فضاي خود در مدارس برنامه هاي متنوعي برگزار كنند. وي افزود: همين مراسمهاي كوچك هست كه در دل بزرگ بچه ها جا گرفته و در يادهايشان مي ماند.
وي همچنين بر مسائل تربيتي دانش آموزان تاكيد كرد و گفت: متاسفانه در مدارس ما جاي مسائل تربيتي خالي است و بايد بدانيد كه دشمن در اين مسائل خيلي قوي تر و سريع تر از ما عمل مي كند و با وارد كردن وسايل ارزان و پرزرق و برق بچه هاي ما را از مسير فرهنگي خود خارج مي كند. بنابراين بايد سعي كنيد جلساتي كه برگزار مي كنيد خروجي مناسبي داشته باشد و براي آن خروجي هم با تمام نيرو وقت بگذاريد.



۱۳۸۹/۰۹/۶ ۱۴:۱۶
بسيج يكي از قوي ترين و موثرترين نهاد انقلاب

يكي از قوي ترين و موثرترين نهادهايي كه ما در اين انقلاب شاهد شكل گيري آن بوده ايم نهاد با بركت بسيج مي باشد

حجت الاسلام والمسلمين يحيي زاده نماينده مردم تفت و ميبد بين خطبه هاي نماز جمعه اين هفته و در جمع بسيجيان تفت با بيان اينكه بسيج روحيه اخلاص دارد گفت:آنچه كه الآن مهم است اين است كه ما همه از روحاني و طلبه گرفته تا دانش آموز و دانشجو و وزير مملكت همه و همه بسيجي باشيم و از روحيه اخلاص گونه او نيز الگو بگيريم چرا كه اخلاص،بصيرت و به موقع عمل كردن را به دنبال دارد.
وي به قانون هدفمندكردن يارانه ها نيز اشاره كرد و افزود: يكي از بزرگترين ، مهمترين و شايد سخت ترين كارهايي كه نظام ما در حال انجام آن است همين طرح هدفمند كردن يارانه هاست كه ما بايد با آرامش و پشتيباني خود نظام را در به ثمر رساندن نهايي اين طرح ياري نماييم و اين براي همه يك ضرورت است.
وي با نزديك شدن به ماه محرم حسيني از همه خواست مراسم حسيني را حسين گونه و با شكوه برگزار كنند


۱۳۸۹/۰۹/۶ ۱۴:۱۴
امام جمعه تفت: محبت علي(ع) دژ محكمي در برابر عذاب الهي است

امام جمعه تفت در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان كه حجت الاسلام يحيي زاده نيز حضور داشت گفت:محبت و ولايت علي(ع) دژ محكمي است كه هركه وارد آن شود از عذاب الهي در امان مي ماند

به گزارش ايرنا ،حجت الاسلام والمسلمين حسنعلي در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه تفت با تبريك هفته بسيج و عيد غدير خم به نمازگزاران و بسيجيان گفت: دوستي با علي(ع) دوستي با علم و تقوي ، مروت و جوانمردي و دوستي با فضيلت و كمال است و هركه به اين دوستيها دست يافت از عذاب الهي و گرفتاريهاي دنيوي بيمه خواهد بود.
وي در بخش ديگري از خطبه هاي خود گفت: در هرحالي خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانيد و هميشه خدايي رفتار نماييد.


۱۳۸۹/۰۹/۶ ۱۳:۵۳
برگزاري گردهمايي بسيجيان

مراسم گردهمايي بسيجيان حوزه هاي فاطمه الزهرا(س)، روح الله و جندالله تفت برگزار شد
به گزارش واحد خبر روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، صبح روز گذشته به مناسبت 5 آذر سالروز تشكيل بسيج مستضعفين گردهمايي بسيجيان حوزه هاي مقاومت بسيج روح الله، جندالله و فاطمه الزهرا (س) برگزار شد. در اين همايش كه مشاور فرهنگي و جوان فرماندار، مسئولين و بسيجيان حضور داشتند بسيجيان به صورت سازمان يافته مسير حوزه روح الله تا حسينيه امام (ره) پياده روي نموده و در مسجد امام (ره) پاي سخنان سردار ميرحسيني از رزمندگان دفاع مقدس استان نشستند. وي در سخنان خود به بيان واقعه غدير و خصوصيات امام علي (ع) پرداخت و ايشان را الگوي بسيجيان معرفي نمود. در اين برنامه از بسيجيان نمونه هر حوزه تقدير شد و هدايايي تقديم آنان شد.