زمان : 06 Azar 1389 - 17:27
شناسه : 27841
بازدید : 4075
به دعوت نماينده مردم اردکان و با حضور مسئولان اين شهرستان؛ مسائل و مشکلات مردم شهرستان اردکان مورد بررسي قرار گرفت به دعوت نماينده مردم اردکان و با حضور مسئولان اين شهرستان؛ مسائل و مشکلات مردم شهرستان اردکان مورد بررسي قرار گرفت

به دعوت نماينده مردم اردکان و با حضور مسئولان اين شهرستان؛

مسائل و مشکلات مردم شهرستان اردکان مورد بررسي قرار گرفت

یزدفردا"به دعوت نماينده مردم اردکان جلسه هماهنگي جهت بررسي مسائل و مشکلات مردم شهرستان و ارائه راهکارهاي لازم جهت رفع آن برگزار شد.
در اين جلسه که در دفتر نماينده مردم اردکان و با حضور امام جمعه،فرماندار، اعضاي شوراي شهر و شهردار اردکان برگزار شد ، محمدرضا تابش با تبريک عيد غدير ،به تشريح ملاقاتهاي اخير خود با برخي وزراء و مسئولان اجرايي کشور پرداخت و با ابراز گلايه از مسئولان دست اندرکار مربوطه به خاطر تعلل و تاخير در ايجاد مجتمع آموزش عالي اردکان و مجتمع جهاد دانشگاهي اين شهرستان،خواستار پيگيري لازم در خصوص تحقق اين موارد شد.
نماينده مردم اردکان ضمن ارائه گزارشي درخصوص اعتبارات اخذ شده براي شهرستان اردکان از محل اعتبارات مازاد و همچنين اعتبارات خشکسالي،بر لزوم صرف بهينه و حساب شده آن توسط مسئولان استان و شهرستان تاکيد نمود.
وي با انتقاد از بلاتکليفي سرپرستي تعدادي از ادارات شهرستان، از برخي انتصابات صورت گرفته افراد فاقد تجربه و تخصص لازم براي بعضي ازمسئوليتها در سطح شهرستان ابراز گلايه نمود و بر لزوم جديت بيشتر مسئولان دستگاههاي اجرايي و شوراي شهر نسبت به رفع مشکلات مردم و طراحي برنامه هاي توسعه اي شهرستان و توجه بيشتر به بخش ها و روستا ها تاکيد نمود.
امام جمعه اردکان نيز به برخي مسائل و معضلات فرهنگي شهرستان پرداخت و خواستار جديت و هماهنگي دستگاههاي ذيربط در مرتفع شدن اين مشکلات شد.فرماندار اردکان نيز توضيحاتي درخصوي برخي مسائل اجرايي و اداري شهرستان ارائه نمود.
از طرف شوراي شهر و شهرداري نيز در خصوص طراحي شهرکهاي جديد و ساماندهي مهاجرين و افاغنه مباحثي مطرح گرديد.
مقرر شد جلسات اداري و هماهنگي بين مسئولان برگزار و نسبت به تعيين راهبردهاي اساسي براي توسعه شهرستان اتخاذ ، تصميم و هماهنگي هاي لازم بعمل آيد.