زمان : 05 Azar 1389 - 20:15
شناسه : 27814
بازدید : 15875
سفرنامه ابرکوه فردائیان(14):تصویری(7): کارخانه تولید ماشینهای بسته بندی سفرنامه ابرکوه فردائیان(14):تصویری(7): کارخانه تولید ماشینهای بسته بندی

سفرنامه ابرکوه فردائیان(14):تصویری(7):

 کارخانه تولید ماشینهای بسته بندی


یزدفردا :کارخانه تولید ماشینهای بسته بندی در ابرکوه یکی از نمونه های تلاش در  وطن اسلامی  است
معرفی شرکت کوشش کاران کوير ابرکوه

نام شرکت : کوشش کاران کوير ابرکوه

نام مدير عامل : آقای حجت احمدی

زمينه فعاليت : سازنده ماشين آلات بسته بندی صنايع غذائی ، داروئی و شيميائی

نشانی : استان يزد- شهرستان ابرکوه – ناحيه صنعتی - واحد شماره 21


ايميل : koosheshkaran _ abarkooh@yahoo.com


تعداد کارکنان : 50 نفر

دستگاه های توليدی :
1- دستگاه بسته بندی شرينک ( اورلپ ، سه خطی ، رديف کن ، معمولی )
2- دستگاه پرکن 2P و 4P ( مخصوص پرکردن انواع مايعات غليظ و نيمه غليظ )

شرکت کوشش کاران کوير ابرکوه در سال 1377 با مديريت  حجت احمدی با هدف ساخت ماشين آلات بسته بندی مواد غذائی ، داروئی و شيميائی و زير نظر شرکت کوشش کاران تهران که بزرگترين سازنده ماشين آلات صنايع غذائی در ايران می باشد، با چهارنفر پرسنل و با ساخت يک نمونه دستگاه پرکن در شهرستان ابرکوه شروع بکار کرد که جزء اولين شرکتهای فعال در اين زمينه در استان يزد ميباشد.
شرکت کوشش کاران کوير ابرکوه به لطف و ياری خدا ، و با استفاده از تجربيات و حمايتهای بی دريغ مهندس مجتبی نائلی مديريت محترم شرکت کوشش کاران تهران ، پشتکار مديران و پرسنل سختگوش شرکت ، توانست در زمينه ساخت ماشين آلات به موفقيتهای چشمگيری دست يابد و با بالا بردن کيفيت محصولات و رضايت مشتريان از خريد اين ماشين آلات ، توانست سهم بيشتری از بازار را به خود اختصاص داده و با توسعه کار، جوابگوی نياز بازار بوده و تعداد پرسنل خود را که در شروع کار 4 نفر بود به 50 نفر افزايش دهد.
همچنين در سال 1381 بعنوان واحد نمونه صنايع فلزی استان ، در سال 1385 بعنوان واحد نمونه دوستدار کارگر و کارآفرين نمونه و کارآفرين برتر در سال 87 و 88 معرفی گرديد.
يکی از موفقيتهای شرکت کوشش کاران کوير ابرکوه ، ساخت دستگاه شيرينک پک اورلپ OL ( شيرينک پک بدون دوخت ) است که شرکت کوشش کاران کوير ابرکوه، تنها سازنده اين دستگاه در کشور می باشد.
در حال حاضر فعاليت شرکت کوشش کاران کوير، در زمينه ساخت انواع ماشين آلات خطوط بسته بندی آب ، دوغ ، نوشابه ، رب ، مربا و انواع مايعات غليظ و نيمه غليظ و ساخت انواع نوارنقاله های انتقال دهنده و پرکن های مواد غذائی می باشد که، محصولات خود را در داخل و خارج از کشور به فروش ميرساند .
صادرات اين شرکت به کشورهائی از جمله افغانستان ، عراق ، اردن ، سودان ، يمن ، دبی و ... می باشد.













این هم مراحل کامل کار ماشین تولیدی این کارخانه که کار بسته بندی شیشه های نوسیدنی را انجام می دهد
























































یزدفردا