زمان : 02 Azar 1389 - 23:48
شناسه : 27775
بازدید : 3476
از تمبر یادبود سرداران شهید استان یزد و سامانه پیام کوتاه پیامی از بهشت  بدون دعوت از رسانه ها ی مکتوب  و تنها با حضور دورسانه دولتی رو نمایی شد از تمبر یادبود سرداران شهید استان یزد و سامانه پیام کوتاه پیامی از بهشت بدون دعوت از رسانه ها ی مکتوب و تنها با حضور دورسانه دولتی رو نمایی شد

از تمبر یادبود سرداران شهید استان یزد و سامانه پیام کوتاه پیامی از بهشت  بدون دعوت از رسانه ها ی مکتوب  و تنها با حضور دورسانه دولتی رو نمایی شد


یزدفردا "تقوائی :مراسم رونمايي از تمبر سرداران شهيد استان يزد با حضور استاندار، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد، فرماندهان سپاه و نيروي انتظامي، امام جمعه موقت استان و جمعي از خانواده‌هاي شهداء در در محل فرهنگسراي شهرداري يزد برگزار شد.
همزمان با هفته بسیج به همت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از چهل و دو تمبر یابود سرداران شهید استان یزد رونمایی شد.
در این مراسم باشکوه ٍ، سردار شهید عاصی زاده توسط استاندار، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شهیدان اشرف و جمعی از مدیران ارشد استان مهمور شد.
استاندار يزد با گرامیداشت جایگاه خانواده شهدا گفت: سه موضوع در ترويج و بقاء حكومت اسلام تاثير داشته مثل اخلاق پيامبر كه با اخلاق، كرامت، گذشت با صداقت و بزرگواري عمل مي‌كرد. ديگري بخشش اموال خديجه در راه اسلام است كه همه اموالش را در راه اسلام داد و موضوع سوم جهاد مجاهدان راه خدا است.
محمدرضا فلاح زاده با اشاره به عمل امام خميني (ره) را در حوزه نظري و عملي اظهار داشت: امام (ره) در حوزه نظري و عملي يك معلم اخلاق به تمام معناست و از تاثير كلام بالايي دارد.
استاندار يزد جايگاه شهدا را والا دانست و افزود: اگر جهاد اين مردان خدا نبود،‌ اگر فداكاري، ايمان، شجاعت و ايثار اين مردان خدا نبود، اگر صبر و مقاومت و پايداري خانواد‌ه‌هاي شهدا نبود انقلاب به اينجا نمي‌رسيد. همه به بركت خون شهدا است.
استاندار یزد با اشاره به تجلیل از سرداران شهید گفت: همه نزد خداوند یکسان هستند و فرقی بین سرداران شهدا بادیگر شهدا نیست اما در روی زمین به برخی بیشتر توجه شده و گرنه همه شهدا جایگاه یکسان دارند.
در این مراسم سامانه پیام کوتاه، پیامی از بهشت معرفی شد تمام کاربران تلفن همراه می توانند با ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره ۳۰۰۰۲۵۲۶ یا ثبت نام از طریق پست الکترونیک به آدرس به عضویت این سامانه در آیند.
کاربران پس از عضویت و تعیین پیش فرض سیستم، به دوره بیست و چهار ساعته پیام کوتاه یا پست الکترونیک حاوی وصیت نامه شهدا استان یزد دریافت می کنند.
در این مراسم همچنین از خانواده چهل و دو سردار سرفراز شهید استان یزد تجلیل و به نشانه تکریم و برگداشت، قاب عکس سرداران، نمونه تمبر و نشان سرداران و شاخه گلی به خانواده معززشان اهدا شد.


توضیح یزدفردا :متاسفانه  به جز ایرنا و صدا و سیما به هیچ یک از رسانه ها اطلاع رسانی نشده بود وگزارش فوق توسط یکی از همراهان  یزدفردا تهیه و چون حق حذف هیچ خبری را به خود نمی دهیم خصوصا اخبار مربوط به ایثارگران منتشر شد
و کاش مسئول محترم روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به اندازه فردائیان نسبت به انتشار اخبار مربوط به ایثارگران حساسیت داشتند .


یزدفردا