زمان : 02 Azar 1389 - 23:02
شناسه : 27770
بازدید : 3589
استاندار یزد:اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ، عدالت اجتماعی را به دنبال دارد استاندار یزد:اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ، عدالت اجتماعی را به دنبال دارد

استاندار یزد:اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ، عدالت اجتماعی را به دنبال دارد

یزدفردا"استاندار یزد گفت: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، قطعا عدالت اجتماعی را به دنبال دارد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا فلاح زاده" روز سه شنبه در گردهمائی فرماندهان و مسئولان رده های مختلف سپاه الغدیر استان یزد که در محل تالار غدیر برگزار شد، اظهار داشت: رقابت بین تولید کنندگان داخلی و خارجی و افزایش بهره وری در بخش تولید از تاثیرات مهم اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها است.
وی توسعه زیرساختها و جلوگیری از قاچاق کالا و سوخت را از مهم ترین مزیتهای اجرای این قانون دانست.
استاندار یزد بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص ضرورت هدفمند کردن یارانه ها را یادآور شد و افزود: در اجرای این قانون، یارانه ها حذف نمی شود ، بلکه هدفمند می شود.
فلاح زاده در ادامه از افزایش بی رویه مصرف حامل های انرژی، عدم تعادل در برخورداری جامعه از یارانه ها، فراهم شدن زمینه قاچاق کالاهای یارانه ای به ویژه قاچاق سوخت و کاهش رقابت در تولیدات داخلی از نظر کیفیت و کمیت به عنوان مشکلات نظام فعلی توزیع یارانه ها در کشور یاد کرد و افزود: تاکنون 70 درصد از اقشار مختلف جامعه از 30 درصد یارانه ها و 30 درصد از افراد جامعه از 70 یارانه ها استفاده می کنند.
فلاح زاده همچنین بخش هایی از بسته های سیاستی وزارتخانه هایي همچون صنایع و معادن، بازرگانی و نیرو در اجرای این قانون را تشریح کرد.
وی با بیان این مطلب که ایران نوزدهمین کشور پر مصرف دنیا در زمینه انرژی برق است گفت: سرانه مصرف برق در ایران به صورت کلی 4 برابر میانگین دنیا و در حوزه برق خانگی سه برابر استاندارد جهانی است.
استاندار یزد همچنین خاطرنشان ساخت: نزدیک به 40 درصد از بنزین خاورمیانه در ایران مصرف می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک عید سعید غدیر خم و هفته بسیج، برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در بخش فرهنگ را برشمرد و از احیای ارزشهای دینی به عنوان یکی از این دستاوردها یاد کرد.
فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در این مراسم، تقارن هفته بسیج با عید ولایت را گرامی داشت.
سردار" محمد علی الله دادی" گفت:یکی از کارهای بزرگی که جز با روحیه بسیجی"ما می توانیم" به وقوع نمی پیوندد، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها است.
وی بر ضرورت توجیه آحاد مختلف جامعه درباره این قانون تاکید کرد.

یزدفردا