زمان : 02 Azar 1389 - 18:35
شناسه : 27766
بازدید : 4368
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  کار بزرگ شهدا یاری رسان جامعه است فرمانده سپاه الغدیر استان یزد کار بزرگ شهدا یاری رسان جامعه است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد


کار بزرگ شهدا یاری رسان جامعه است


ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: سردار محمد علی ا... دادی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری دومین یادواره سرداران و 275 شهید ابرکوه در گفتگو با خبرنگار ما، توسل جستن به شهدا را گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه ذکر نمود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: شهدای ما دین بزرگی بر گردن ما دارند و هدف از برگزاری این یادواره ها نیز احیای اسلام ناب با کار مضاعف و تلاش مضاعف و به سراغ شهدا رفتن است.

وی راه حل بسیاری از مشکلات خاص فرهنگی در جامعه را توسل جستن از شهدای گرانقدر دانست و اذعان داشت کار بزرگ شهدا و ادامه دادن راه آنان می تواند یاری رسان جامعه باشد.

ا... دادی افزود:عامل موفقیت شهدا همان چیزی است که امروزه گم شده ماست و اگر امروز دست به دست هم دهیم و فضای شه و کشور بوی شهدا را بگیرد، بخش عظیمی از مشکلاتی که گریبانگیر جامعه ما شده است، حل خواهد شد.

وی گمشده تمام جوامع را مشکل فرهنگی ذکر نمود و از تلاش جهت برگزاری این کنگره ها در جهت مرتفع نمودن بسیاری از این مشکلات خبر داد.

ا... دادی همچنین از برگزاری دومین یادواره سرداران و 275 شهید گلگون کفن شهرستان ابرکوه در دوم یا سوم محرم امسال نیز خبر داد.

به گفته وی تا کنون یک دوره کامل یادواره شهرستانی، در شهرستان های 11 گانه استان یزد برگزار شده است و دومین دور برگزاری این یادواره ها نیز از شهرستان بافق آغاز شده است و با برگزاری این یادواره در شهرستان ابرکوه به عنوان دومین شهرستان و یادواره های دیگر شهرستان ها، به استقبال اجلاسیه سرداران و 4000 و هیجده شهید استان یزد خواهیم رفت.

وی اظهار امیدواری نمود که تا زمانی که یادواره های شهرستانی برگزار می شود موزه دفاع مقدس نیز آماده گردد تا همزمان با افتتاح باغ موزه دومین اجلاسیه سرداران و شهدای استان یزد نیز برگزار شود.

یزدفردا