زمان : 02 Azar 1389 - 17:21
شناسه : 27752
بازدید : 3537
در اولين روز هفته بسيج مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان در شهرستان خاتم برگزار شد در اولين روز هفته بسيج مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان در شهرستان خاتم برگزار شد

در اولين روز هفته بسيج مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان در شهرستان خاتم برگزار شد


صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان شهرستان با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج سپاه و نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان برگزار گرديد .

سيد ناصر امامي فرماندار شهرستان در اين مراسم ضمن تبريك هفته بسيج و عيد سعيد غدير خم تصريح كرد جمهوري اسلامي ايران امروز با داشتن نيروي عظيم بسيج برخود مي بالد چراكه بسيج و بسيجيان بودند كه از اول انقلاب و در طول 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامي را از گزند دشمنان محفوظ نگاه داشته و با جانفشانيها و نثارخون خود اين درخت طيبه را به درختي تنومند تبديل نمودند و امروز همه شما عزيزان مستحضريد كه ايران اسلامي با رهبري مقتدرانه و با بصيرت مقام عظمي ولايت حصرت آيت ا... خامنه اي بدون هيچگونه وابستگي و عليرغم تهديدها و تحريم هاي ابرقدرتهاي غرب و شرق و در راس انها آمريكاي جنايتكار الحمدا... مقتدرانه راه خود را ادامه مي دهد .

امامي در ادامه به جايگاه بسيج اشاره و افزود بسيج امروزه با الهام از فرامين مقام معظم رهبري در تمامي زمينه ها از جمله در عرصه هاي فرهنگي ، سازندگي و .... در خدمت انقلاب بوده و الحمدا... خدمات اين نيروي عظيم در كليه مناطق بخصوص در مناطق محروم كاملا مشهود ميباشد .

حجت الاسلام فاطمي بصيرنيز در ادامه اين مراسم در خصوص اهميت و جايگاه بسيج سخناني را مطرح نمودند.

سرهنگ عطايي فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج سپاه با اشاره به فرمان تاريخي حضرت امام خميني (ره) مبني بر تشكيل بسيج تصريح كرد بسيج اين نيروي مردمي پس از پايان جنگ تحميلي در تمامي زمينه ها (فرهنگي ، عمراني و ...) با اقتدار ايستاده و در خدمت مردم و جامعه مي باشد و ايران اسلامي با داشتن اين نيروي مقتدر و مردمي هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد به اهداف شوم خود در قبال جمهور ي اسلامي ايران دست يابند .

لازم به ذكر است در پايان مراسم از بسيجيان نمونه تقدير و تشكر گردد.