زمان : 02 Azar 1389 - 00:26
شناسه : 27745
بازدید : 5316
درخشش گروه تواشیح مرآت ثقلین درجشنواره جوانان مساجد کشور درخشش گروه تواشیح مرآت ثقلین درجشنواره جوانان مساجد کشور

درخشش گروه تواشیح مرآت ثقلین درجشنواره جوانان مساجد کشور


گروه تواشیح مرآت ثقلین از کانون مساجد یزد در جشنواره جوانان مساجد کشور مقام اولی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون مساجد یزد، مسئول کانون مساجد استان یزد با اشاره به درخشش گروه تواشیح مرآت ثقلین در جشنواره جوانان مساجد کشوردر بخش آواها ونغمه های آسمانی تصریح کرد: گروه تواشیح کوثر نیز در گروه الف موفق به کسب رتبه سوم شده است.



علی حکیمیان با بیان اینکه بیش از 10 گروه تواشیح در دو گروه الف وب با یکدیگر رقابت می کردند تاکید کرد: از ميان 113 اثر ارسالي به مرحله نهائی جشنواره آواها ونغمه های آسمانی، بيش از 10 گروه تواشيح در رده سنی 16 تا 30 در جشنواره جوانان مساجد کشور شرکت داشتند.

وي برپايي كارگاه هاي آموزشي و سخنراني و حضور مسئولان كشوري و ستاد عالي كانون هاي مساجد كشور را از برنامه هاي اختتاميه اين جشنواره عنوان كرد.

حکیمیان با بیان اینکه این دو گروه در مرحله استانی جشنواره جوانان مساجد یزد در مهریز رتبه اول و دوم را کسب کردند، خاطرنشان کرد: این دو گروه از اعضای کانون های فرهنگی هنری زلال وحی و ولایت یزد هستند.

وی افزود: در بخش آواها و نغمه های آسمانی جشنواره جوانان مساجد استان یزد 10 اثر با موضوعات شهید و دفاع مقدس، غدیر، نماز، مهدویت، امام رضا(ع)، امام حسین (ع)و عاشورا، حضرت زهرا(س) و عفاف و حجاب شرکت داشتند.

حکیمیان ادامه داد: در بخش تواشیح از بین 4 اثر ارسالی به جشنواره گروه مرآت ثقلین رتبه اول و گروه کوثر ولایت رتبه دوم را کسب کردند.

گفتنی است، این جشنواره با عنوان آواها و نغمه‌های آسمانی در دو رشته سرود و تواشیح به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از 26 آبان به مدت سه روز در ساري برگزار ‌شد.