زمان : 22 Aban 1389 - 23:24
شناسه : 27524
بازدید : 5148
 ویژه بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد(40):مدیرمالی بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد:جشنواره تئاتر امسال متفاوت تر از سالهای گذشته برپاشد ویژه بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد(40):مدیرمالی بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد:جشنواره تئاتر امسال متفاوت تر از سالهای گذشته برپاشد

ویژه بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد : 40

مدیرمالی بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد:جشنواره تئاتر امسال متفاوت تر از سالهای گذشته برپاشد

مدیرمالی بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد با اشاره به اینکه امسال سعی داشتیم جشنواره تئاتر تفاوت عمده ای با جشنواره های گذشته داشته باشد اظهارداشت: جشنواره تئاتر امسال متفاوت تر و با کیفیت تر از سالهای گذشته برپاشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، سید حسین اسعدی گفت: همچنین انتخاب محل انجمن و تجهیز دفتر مقدمه ای برای ارتقای سطح تئاتر در یزد بوده است.
وی ادامه داد : ما تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم منابع مالی جشنواره را تامین کنیم و در همین راستا اعتبار لازم را چه از ناحیه مرکز و چه منابع داخل استان تامین کردیم اگرچه آنطور که باید نتوانستیم این جشنواره را در سطح ایده ال پشتیبانی کنیم ولی دراین قضیه کوتاهی هم نکردیم .
معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه اعتبار کافی در جشنواره ها در کیفیت وکمیت ومحتوای آثار تولید شده اثر می گذارد ، افزود: رشته تئاتر به دلیل هزینه های بالای دکور ، طراحی صحنه و... نیاز به حمایت مالی گسترده ای دارد ولی با توجه به محدودیتهای اعتبارات فرهنگی ، چاره ای جز جذب اسپانسر ندارند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مصمم است در جهت جذب اسپانسر به گروههای نمایشی به انجمن نمایش کمک کنند که شخصا از این شرکتهای حمایت کننده قدردانی می کنم .
اسعدی در پایان اضافه کرد: این اعتبارات در قالب انجمن بر اساس تفاهم نامه به گروههای نمایشی پرداخت می گردد که گردش مالی انجمن نمایش در سال مشخص وپس از حسابرسی گردش مالی آن به مرکز اعلام گردد تا معادل آن از مرکز به انجمن نمایش کمک گردد.