زمان : 22 Aban 1389 - 23:19
شناسه : 27519
بازدید : 1669
از ابتداي سالجاري تا كنون تصفيه دو ميليون و يكصد هزار متر مكعب فاضلاب توسط شركت آبفاي استان يزد از ابتداي سالجاري تا كنون تصفيه دو ميليون و يكصد هزار متر مكعب فاضلاب توسط شركت آبفاي استان يزد

از ابتداي سالجاري تا كنون

تصفيه دو ميليون و يكصد هزار متر مكعب فاضلاب توسط شركت آبفاي استان يزد


از ابتداي سالجاري تاكنون شركت آب و فاضلاب استان يزد بالغ بر دو ميليون و يكصد هزار متر مكعب فاضلاب جمع آوري شده را تصفيه نموده است.
به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان يزد پساب حاصله در مواردي از جمله كاشت و گسترش فضاي سبز استفاده مي شود كه در سالجاري سطح زير كشت فضاي سبز به 160 هكتار رسيده است.
مدير تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد با اشاره به بهره برداري از تصفيه خانه فاضلاب اين شهر در سال 1381 افزود:در راستاي مبارزه بيولوژيك با حشرات پروژه پرورش گونه هاي ماهي نيز در اين تصفيه خانه از سال 1386 شروع و با شناخت گونه هاي مقاوم ماهي در حال انجام مي باشد.
سيد وحيد غلماني افزود:سطح زير كشت فضاي سبز تصفيه خانه فاضلاب در سال 86 بالغ بر 110 هكتار بوده كه در سالجاري به 160 هكتار افزايش يافته است.
وي خاطرنشان كرد:ظرفيت كنوني تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد 75 هزار نفر مي باشد و دبي فاضلاب ورودي به اين تصفيه خانه 115 ليتر بر ثانيه و دبي خروجي آن 110 ليتر بر ثانيه مي باشد.