زمان : 22 Aban 1389 - 02:16
شناسه : 27515
بازدید : 1953
شانزدهمين جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان خاتم برگزار شد شانزدهمين جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان خاتم برگزار شد

به رياست فرماندار برگزار شد

شانزدهمين جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان خاتم

شانزدهمين جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان خاتم روز يكشنبه 16/8/89 ساعت 30/12 در محل سالن جلسات فرمانداري خاتم با موضوع گراميداشت روز ملي ازدواج و هفته خانواده و ازدواج با تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد برگزار شد .
امامي ميبدي فرماندار شهرستان خاتم و رئيس ستاد ساماندهي شهرستان خاتم ضمن عرض خير مقدم به عزيزان حاضر در جلسه و تسليت سالروزجانسوز ابن الرضا جواد الائمه(ع) از زحمات گذشته در امر ساماندهي امور جوانان تشكر نمود.
ايشان اول ذي الحجه سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) و آغاز هفته خانواده و روز ملي ازدواج را به تمامي حاضرين تبريك و تهنيت عرض نمودندو به بيان دستور جلسه با موضوع ازدواج و خانواده پرداختند و تاكيد نمودند تمامي ادارات در شهرستان و با پيگيري و مطالبه سهم شهرستاني دستگاه متبوع با استان و اجرايي در شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند .
سيد ناصر امامي ميبدي موضوع ازدواج را در شهرستان خاتم يك بحث مهم و ارزشمند دانستند و مشكلاتي هم در اين بخش اعم از اشتغال - مراسمات عروسي - تامين جهيزيه - و از اين قبيل اعلام داشتندو همه وظايف دستگاهها را در موضوعات مختلف تبيين نمودند و به تشريح برنامه هاي فرمانداري و ديگر ادارات شهرستان اعم از جشن روز ملي ازدواج - ويژه نامه ازدواج - برگزاري نمايشگاه - تسهيلات - مسابقه كتابخاني - ارائه خدمات مشاوره اي و آموزشي در دهه اول ذي الحجه پرداختند .
در ادامه اين جلسه نيز اعضا ستاد ساماندهي اعم از امام جمعه محترم - دبير ستاد -سپاه - هلال احمر - ميراث قرهنگي - تبليغات اسلامي - آموزش و پرورش - بهزيستي به ارائه برنامه هاي و نقطه نظرات حوزه كاري پرداختند و مقرر گرديد كه تمامي ادرات شهرستان به طبعه دستگاهها استاني سهم شهرستاني را مطالبه و در شهرستان برنامه ريزي هايي را انجام دهند .
شانزدهمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان با 9 مصوبه عمومي براي تمامي اعضاء ستاد ساماندهي به پايان رسيد.