زمان : 18 Aban 1389 - 19:49
شناسه : 27443
بازدید : 3578
برگزاري نشست كارگروه تخصصي اجتماعي فرهنگي استان يزد برگزاري نشست كارگروه تخصصي اجتماعي فرهنگي استان يزد

برگزاري نشست كارگروه تخصصي اجتماعي فرهنگي استان يزد

سومين نشست كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان يزد در سال جاري به رياست مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري و با حضور جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي در محل سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، سيد محمدرضا قائم محمدي در ابتداي اين نشست با گراميداشت سالروز پيوند آسماني حضرت امام علي(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زندگي والا و متعالي اين دو بزرگوار درسي براي همه تاريخ و الگويي ارزشمند براي زوجهاي جوان است.
قائم محمدي با اشاره به اهميت تدوين برنامه جامع توسعه فرهنگي اجتماعي استان، به ارائه گزارش اجمالي از روند تدوين اين برنامه پرداخت.
مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري يزد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به معضل ترافيك گفت: متاسفانه مشكل حوادث ترافيكي و آسيبهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي ناشي از آن تا كنون هزينه هاي زيادي همچون معلوليت، مرگ و مير و ضررهاي اقتصادي را بر كشور و استان تحميل كرده است كه بايد براي آن چاره انديشي كرد. وي از اقدامات صورت گرفته توسط نهادهاي مرتبط، به منظور كاهش حوادث ترافيكي قدرداني كرد.
ارائه پيشرفت اسناد توسعه فرهنگي، اجتماعي استان در بخشهاي توسعه فرهنگي، آموزش عمومي، آموزش عالي و ورزش توسط دستگاههاي فرهنگ و ارشاد اسلامي، آموزش و پرورش، دانشگاه يزد و تربيت بدني، تشكيل ستاد فرهنگ ترافيك و ارائه گزارش و راهكارهاي لازم توسط معاونت راهنمايي و رانندگي از ديگر برنامه هاي اين كار گروه تخصصي بود.
در ادامه اين نشست اعضا به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.