زمان : 17 Aban 1389 - 18:05
شناسه : 27391
بازدید : 3317
رشد و پیشرفت ورزش استان مشهود است رشد و پیشرفت ورزش استان مشهود است

به دلیل مدیریت تخصصی و اسرار بر علمی کارکردن ،رشد و پیشرفت ورزش استان مشهود است

حمید رضا شیر
کارشناس روابط عمومی
امروزه در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه همگی در ورزش به فکر سبقت گرفتن از یکدیگر هستند آنها به خوبی اهمیت پیشرفت و توسعه ورزش را از اعماق وجود درک کردند و کاملا واقف هستند که فعالیتهای اجتماعی ، اقتصادی و حتی سیاسی مملکتشان در گرو ورزش است.

اعتقاد من این است که برای پیشرفت ایران عزیزمان استانها باید با مدیریت قوی و تخصصی ، تحول عظیم همه جانبه ای در شاکله ورزش ایجاد کنند.
مدیریت کلان ورزش باید، ورزش را از چند زاویه سخت افزاری ، قهرمانی ، حرفه ای و همگانی از روی تخصص ودید وسیع نگاه کند . که خوشبختانه پنج ماه نیم است که در راس مدیریت ورزش استان شخصی وجود دارد که از خانواده ورزشی بدنیا آمده است ، تحصیلاتش در زمینه ورزش بوده ، در دنیای ورزش قهرمانی حضور موفق داشته و دارای سابقه مدیریتی در چند شهر کلان می باشد که همه این موارد باعث شده روح جدیدی در کالبد ورزش استان جایی گیرد و راه رشت و پیشرفت را هموار کند.
مدیریت در جامعه ورزش با توجه به روحیات و اخلاقهای متفاوت در رشته های مجتلف کاری بس دشوار و سنگینی است و کسی در این راه موفق است که بتواند در حین سختی کار حلقه های مفقوده را شناسایی و آنها را به هم متصل نماید تا از گسستگی و به هم ریختن جلوگیری کند و چشم انداز کلی را به صورت شفاف و کاملا ساده برای کارکنان و مسئولین ورزش تبیین و تشریح نماید یا به عبارتی به جامعه تحت امر خود تفهیم کند مقصدی که در پیش رو دارد به کجا ختم می شود.
سید غلامرضا کمانه مدیری که از بدو حضور در یزد کار خود را با شور و حرارت خواص و فعالیت خود را از روی روانشناسی مثال زدنی که شامل تزریق انگیزه ، مشاوره به ورزشکاران ، بالا بردن روحیه مسئولین و دست اندر کاران ورزش ، احترام ، ارزیابی استعدادها و غیره آغاز کرد که این موضوع قطعا با حمایت مسئولین استان راه چندین ساله را در زمان کوتاهی طی خواهیم کرد. اسرارایشان بر علمی کار کردن و داشتن برنامه استراتیژیک از سوی هیاتهای ورزشی باعث شده رشد و پیشرفت ورزش استان مشهود باشد و جامعه ورزش استان به فکر آینده خود بیافتند و چشم از جلوی پای خود برداشته و از سطحی نگری دست بردارند .مدیری که بارها و بارها در سخنان خود به روسا و دست اندرکاران ورزش عنوان کرده است که ((در هر موقع از شبانه روز حتی در زمانهایی که در جلسه حضور دارم شما می توانید جهت تباد ل و نظر حضور پیدا کنید)) ستودنی است و امیدواریم جامعه ورزش دست در دست همدیگر قرار داده و در مسیر اصولی و علمی که فراهم شده به قله هرم که همان موفقیت و پیشرفت است نزدیکتر شویم.
انشا الله
به امید آن روز


یزدفردا