زمان : 15 Aban 1389 - 15:51
شناسه : 27339
بازدید : 3126
پنجمین جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد زارچ تشکیل شد پنجمین جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد زارچ تشکیل شد

پنجمین جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد زارچ تشکیل شد

محمد باقر ابوترابی بخشدار زارچ در پنجمین جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد زارچ بیان داشت : نقش اصلی مساجد مقابله با جنگ نرم است لذا فلسفه وجودی تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد مقابله با جنگ نرم است .
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد ، وی گفت : مساجد امروزه در قبال جامعه مسئولیت سنگین تری دارند و باید با برنامه ریزی صحیح بتوانند نوجوانان و جوانان را به مساجد جذب و آنها را با حقایق انقلاب اسلامی آشنا کنند.
ابوترابی تصریح کرد : اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سایر مراکز فرهنگی و هنری نقش موثر برای مقابله با جنگ نرم دشمن دارند برکسی پوشیده نیست اما تنها معرفی جنگ نرم و شناخت روش های این جنگ امری کافی نیست .
وی افزود کانون های مساجد باید با برنامه های هدفمند و موثر برای مقابله با جنگ نرم دشمن ارائه دهند.
بخشدار زارچ خدمت رسانی کانون فرهنگی و هنری مساجد به اجتماع را یکی از راهکارهای ایجاد اعتماد بین مردم دانست.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مساجد سنگرند و سنگرها باید حفظ کرد اظهار داشت : مساجد چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح همیشه سنگرند و با حضور کانون های مساجد رونق بیشتری از لحاظ سطح علمی و ... پیدا کرده اند.
ابوترابی فعالیت های انجام شده در کانون های مساجد زارچ را مثبت ارزیابی کرده و از کانون امام هادی (ع)در زمینه تربیت قاری و مربی قرآن که بسیار موفق بود تشکر نمود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از ارتقای سطح کمی و کیفی کانون های مساجد زارچ به رتبه دوم در سطح استان آن را مرهون تلاش های فرهنگ وارشاد اسلامی زارچ و مدیر مسئولان مساجد دانست.
بخشدار زارچ در پایان سخنان خود از موسوی مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی زارچ به خاطر فعالیت ها و اقدامات انجام شده تقدیر و تشکر نمود.