زمان : 12 Aban 1389 - 20:17
شناسه : 27271
بازدید : 5118
تقدیر ویژه امام جمعه ابرکوه از سرپرستی ابرکوه و سایت خبری تحلیلی یزد فردا تقدیر ویژه امام جمعه ابرکوه از سرپرستی ابرکوه و سایت خبری تحلیلی یزد فردا

تقدیر ویژه امام جمعه ابرکوه از سرپرستی ابرکوه و سایت خبری تحلیلی یزد فردا

یزدفردا "حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی از رحیم میرعظیم سرپرست وخبرنگار یزد فردا جهت به روز بودن اخبار ارسالی و کشوری شدن اخبار ابرکوه تقدیر نمود.
امام جمعه ابرکوه قبل از سفر به حج تمتع، در دستخط ارسالی خود به یزد فردا آورده است: بنده سوژه سازی شما در کشوری شدن اخبار ابرکوه، مثل پیگیری قوی موضوع سرو ابرکوه را تحسین می کنم که سر انجامی بایسته را خواهد داشت و بحمدالله فعالیت های خبریتان به روز است.
حجت الاسلام حسینی همچنین در گفتگو با خبرنگار ما از تلاش دیگر عزیزان تلاشگر در سایت خبری یزد فردا نیز، به جهت تلاش در انعکاس بروز اخبار شهرستان و استان تقدیر نمود.
شایان ذکر است که قبل از این نیز، خبرنگاریزدفردا  از طرف شهردار مهردشت به عنوان خبرنگار برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته بود وبه جهت انعکاس دهنده مشکلات شهرستان و نظرهای مردمی ، در روز خبرنگار  در محل نماز جمعه ابرکوه مورد تقدیر قرار گرفته بود.
پیگیری مشکلات کشتارگاه سنتی ابرکوه، پیگیری مشکلات سرو جهانی ابرکوه که بازتاب های بسیاری را در سطح کشوربدنبال داشت و باعث صدور دستور معاون اول رئیس جمهور در رسیدگی به این درخت گردید ، پیگیری مشکلات کمبود امکانات تفریحی در ابرکوه، پیگیری مشکلات صنعتگران این شهرستان، از جمله گزارشاتی است که در چند ماه گذشته از طرف این خبرنگار، در یزد فردا منتشر گردیده است، همچنین بروز ترین اخبار نیز، در چند ماه گذشته از شهرستان ابرکوه بر روی سایت خبری یزد فردا قرار گرفته است که اقبال بینندگان را به دنبال داشته است.

یزدفردا :ضمن تبریک به جناب رحیم میر عظیم خبرنگار صبور و زحمتکش یزدفردا و با تشکر از توجه مسئولان شهرستان ابرکوه به رسانه ها از حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه محترم ابرکوه نیز به دلیل توجه و عنایت ویژه ایشان به رسانه ها ،خصوصا سایت خبری تحلیلی یزدفردا که به صورت کاملا مردمی ادارهشده و سرپرستی های شهرستان های یزدفردا که  تماما افتخاری و با صرف هزینه های شخصی خود دوستان اداره می شود ،تشکر و قدر دانی می شود و امید واریم با راهنمائی های ائمه محترم جمعه و علماء بتوانیم به  رسالت دینی خود پیش از پیش عمل نمائیم .

یزدفردا