زمان : 16 Shahrivar 1385 - 09:18
شناسه : 2713
بازدید : 2210
فرماندار يزد: شعارهاي دولت نهم سطح توقعات مردم را افزايش داد فرماندار يزد: شعارهاي دولت نهم سطح توقعات مردم را افزايش داد

فرماندار يزد گفت: شعارهاي دولت نهم علاوه بر تغيير توقعات مردم، سطح اين توقعات را نيز افزايش داد.

محمود عظيمي‌نيا ضمن اندك دانستن يك سال براي ارزيابي عملكرد دولت دكتر احمدي‌نژاد،‌ اظهار داشت: سطح توقعات مردم بعد از انتخابات نهم تغيير كرد و شعارهاي دولت نهم از جمله عدالت محوري، مهرورزي و رسيدگي به امور نيز طبيعتاً بر اين توقعات كه بجا و بحق مي‌باشد، تاثير گذاشته و آنها را افزايش داده است.

وي افزود: با عنايت به موضوع شعارهاي دولت در طول اين يك سال، يكسري اقدامات انجام شد و تصميم‌گيري‌هايي كه در دولت نهم انجام گرفت و يا در مجلس هفتم به تصويب رسيد، نيز منجر به اتفاقات زيربنايي خوب و زيادي شد، كه شايد هنوز برخي نتايج آن حصول نگرديده باشد تا جامعه آن را مشاهده كند.

فرماندار يزد خاطرنشان كرد:‌ در بحث رسيدگي به امور مردم بويژه مستضعفين و افراد كم در آمد، اقدامات خوبي از جمله ايجاد صندوق مهر رضا (ع) صورت گرفته است كه اميدواريم به زودي تقويت نيز بشود.

وي جايگاه سياسي ايران در دنيا را خوب ارزيابي كرد و افزود: در بحث انرژي هسته‌اي بحمدالله دانشمندان كشورمان به جايگاه‌هايي رسيده‌اند كه جاي بسي تشكر و شكر دارد و مردم ايران اسلامي نيز در اين راستا همگام با دولتشان از اين دستاوردهاي حمايت كردند.

عظيمي‌نيا ادامه داد:‌ معتقدم بايست به اين دولت وقت داد تا با عنايت به دلسوزي كه در نظردارد به اهداف بزرگتري برسد.

وي با اشاره به سفرهاي استاني رياست جمهوري و بركاتي زيادي كه در طي اين سفرها عايد مردم آن استان‌ها شده است، گفت: با توجه به نزديك شدن سفر رئيس جمهور به استان يزد پروژه‌ها و طرح‌هاي مورد نياز شهرستان يزد كه مستلزم كمك دولت مي‌باشد را با هماهنگي دستگاه‌هاي استان و شهرستان جهت پيشنهاد به هيات دولت تهيه نموده‌ايم.

فرماندار يزد اذعان داشت: در بح‌هاي عمراني كه بيشترين ميزان پروژه‌ها و طرح‌هاي پيشنهادي شهرستان را تشكيل مي‌دهد، ‌تعدادي از طرح‌هاي نيمه تمام شهر يزد جهت تكميل نيازمند تامين اعتبار مجدد است و چند پروژه جديد نيز نيازمند اختصاص بودجه جهت آغاز عمليات مي‌باشد، كه در اين ميان بخش پارك‌ها، اقدامات زير ساختي و فني سطح شهر، ايجاد پست‌هايي كه منجر به اشتغالزايي ‌گردد و همچنين طرح‌هاي مرتبط با بحث‌هاي فرهنگي،‌ هنري،‌ ورزشي و اقتصادي و غيره جاي دارند و با هماهنگي استانداري و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي در زمره درخواست‌هاي شهرستان به هيات دولت در آمده است.

وي اضافه كرد: همچنين در همين راستا از مردم درخواست كرديم تا در صورت داشتن طرحي كه مي‌تواند در بهبود كيفيت زندگي و بخصوص بحث اشتغالزايي كه بزرگترين دغدغه جامعه است، آن را ارائه دهند تا پس بررسي به هيات دولت در طي اين سفر پيشنهاد شود.

عظيمي‌نيا در پايان متذكر گرديد: ‌خوشبختانه در جامعه افراد جوان خوش فكر و همچنين قشر مسن متفكر زيادي داريم، كه مي‌توانند از اين موقعيت جهت ارائه پيشنهادات خود به دولت بهره ‌گيرند و قطعاً اگر مردم پيشنهاد و اتقاد كنند و دولت پيگيري كند به نتايج مثبتي خواهيم رسيد، منتها انتقادات بايست سازنده و از روي دلسوزي و اخلاص باشد.

منبع:ايسنا

يزدفردا