زمان : 11 Aban 1389 - 15:53
شناسه : 27113
بازدید : 3293
مهریز:وافی در  کارگاه آموزشی تربیتی جوان و سیاست: سیاست گاه ایجاب می کند اصل اخلاقی نادیده گرفته  شود. مهریز:وافی در کارگاه آموزشی تربیتی جوان و سیاست: سیاست گاه ایجاب می کند اصل اخلاقی نادیده گرفته شود.

مهریز:وافی در  کارگاه آموزشی تربیتی جوان و سیاست:

سیاست گاه ایجاب می کند اصل اخلاقی نادیده گرفته  شود.

مهریز خبرنگار یزد فردا :کارگاه آموزشی تربیتی با موضوع جوان و سیاست با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج مرتضی وافی معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کارگاه آموزشی تربیتی جوان و سیاست با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین وافی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این کارگاه آموزشی تربیتی به موضع سیاست و اخلاق اشاره و گفت :سیاست گاه در شرایط پیچیده ایجاب می کند اصل اخلاقی نادیده گرفته و به آن بی اعتنایی شود.
وی افزود:مانند اینکه رفتار ناشایست دیگران تو را وادار به رفتاری غیر اخلاقی نماید،چرا که نمی توانی با شیوه های اخلاقی با او مبارزه کنی و حتی ممکن است دشمنت از ارزشی که تو بدان ایمان داری سوءاستفاده کند تا با آن تو را بکوبد و محاصره کند.
وافی در ادامه به بحث جوان و گرایشهای سیاسی اشاره ای داشت و گفت :مرحله جوانی، مرحله حرکت و فعالیت است که در آن، جوان در جستجوی هدفی است که باید بدان گرایش پیدا کند و جویای جامعه ای است که به آن بپیوندد و به دنبال ابزارهایی است،که مسیر حرکتش را بنمایاند. بنابراین سیاست، مسأله مهمی است و از وسایلی است که با تمام واقعیات چه در سطح حکومت و حاکم و قانون و روابط سیاسی یا در سطح چالشهای بزرگی که واقعیات سیاسی را با مسایل بزرگتری همانند مسأله دشمنی های استکبار یا تلاشهای غاصبانه استعمار روبه رو می کند، ارتباط پیدا می کند.

گفتنی است این کارگاه های آموزشی تربیتی ویژه جوانان هر ماه یکبار با یک موضوع توسط کانون فرهنگی هنری ریحانه الرسول انصارالزهرا مهریز برگزار می گردد.

سایت خبری تحلیلی یزدفردا