زمان : 05 Aban 1389 - 00:32
شناسه : 27026
بازدید : 3922
مدیرکل اموراجتماعی استانداری یزدخبرداد: جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی از سطح شهر یزد مدیرکل اموراجتماعی استانداری یزدخبرداد: جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی از سطح شهر یزد

مدیرکل اموراجتماعی استانداری یزدخبرداد:

جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی از سطح شهر یزد

یزدفردا "مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهاي استانداری یزد بر جمع آموری متکدیان و کودکان کار و خیابانی از سطح شهر یزد تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا قائم محمدی" در نشست ستاد ساماندهی امور متکدیان و کودکان خیابانی که با حضور اعضای این ستاد در محل دفتر معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی از سطح شهر، از شهروندان یزدی خواست در صورت روبروشدن با پدیده تکدی گری و مواجه شدن با کودکان خیابانی مراتب را به سامانه 137 شهرداری گزارش داده تا مسئولین مربوطه در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: شهرداری پس از جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی بالای 15 سال که به صورت غیر قانونی در شهر یزد سکونت دارند را به اداره اتباع تحویل داده و این اداره، افراد مذکور را به مرزهای کشورهای تابعه انتقال می دهد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: سازمان بهزیستی نیز موظف است کودکان زیر 15 سال را تا زمان شناسایی والدین و تحویل کودکان به آن ها نگهداری و ساماندهی کند.
در این نشست اعضا به بیان دیدگاه های خود پرداخته و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

یزدفردا