زمان : 04 Aban 1389 - 17:29
شناسه : 27015
بازدید : 3059
امام جمعه ابرکوه در جمع حلقه های تربیتی طرح صالحین  جامعه ای که معنویت در آن رنگ باخته است در معرض تهدید و آسیب است امام جمعه ابرکوه در جمع حلقه های تربیتی طرح صالحین جامعه ای که معنویت در آن رنگ باخته است در معرض تهدید و آسیب است

امام جمعه ابرکوه در جمع حلقه های تربیتی طرح صالحین


جامعه ای که معنویت در آن رنگ باخته است در معرض تهدید و آسیب است


ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در همایش حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین حوزه مقاومت حضرت سید الشهداء (ع) ،مدینه فاضله را، جامعه ای دانست که بهترین انسان ها در آن سکونت دارند.

امام جمعه ابرکوه، بهترین انسان ها را نیز کسانی خواند که، مدار زندگی شان بر مبنای ایمان و عمل صالح باشد.

وی افزود: عضویت در شجره طیبه و طرح صالحین، قابلیتی می خواهد که به عنوان شرط مقدماتی می بایست برای آن لحاظ شود واین قابلیت قابلیت قابلیت دینی است.

وی خطاب به حاضرین اظهار داشت: شما که مجموعه ای از افراد در سنین مختلف و شایستگان هستید بدانید که این مجموعه برای ما ،نظام ما و آینده ما، مجموغه ای درجهت رساندن جامعه، به اوج تعالی ،عظمت و موفقیت در جنبه ها ی معنوی و دینی است.


حسینی افزود:شما جون صالح هستید افتخار عضویت در این طرح را یافته اید، اما بدانید که هر صالح می بایست مصلح نیز باشد و مصلح نیز می بایست اصلاح کننده جامعه از روند نباید ها ، ناپاکی ها و منکرات باشد.

وی به حاضرین توصیه نمود، کاری کنید که پایه گذار خشت زیرین سعادت و صلاح جامعه باشید.

حسینی ضمن توصیه به حضور جدی در این حلقات معرفتی، خطاب به شرکت کنندگان افزود: می بایست حضورتان به وقت، منظم، بدون غیبت و با هدف باشد و به یقین اینگونه حضور و تشویق دیگران به حضور، زمینه سعادت یابی جامعه فردا را فراهم می کند.

وی حلقات صالحین را باعث صیانت معنوی جامعه فردا دانست و تحقق این خواسته را، مرهون حضور پر رنگ در حلقه های قرآنی و صالحین دانست.

حسینی افزود:حضور شما در این مجموعه، قطعا زمینه ساز و نوید بخش آینده ای سرشار از امید و نشاط و موفقیت های معنوی خواهد بود و هرچه جامعه به این سمت و سو برود، دچار آسیب کمتری می شود.

به گفته امام جمعه ابرکوه ،جامعه ای که معنویت در آن رنگ باخته است در معرض تهدید و آسیب است و نمونه های آن در جوامع غربی قابل مشاهده است.