زمان : 04 Aban 1389 - 15:08
شناسه : 27009
بازدید : 2604
فرماندار خاتم اعلام كرد : نامگذاري هفته جاري به نام هفته تعاون شهرستان خاتم فرماندار خاتم اعلام كرد : نامگذاري هفته جاري به نام هفته تعاون شهرستان خاتم

فرماندار خاتم اعلام كرد :

نامگذاري هفته جاري به نام هفته تعاون شهرستان خاتم

یزدفردا"امامی میبدی اعلام كرد هفته جاری از اول آبان تا پایان هفته به نام هفته تعاون خاتم نامگذاری شده و در طول هفته برنامه های متنوعی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ تعاون به اجرا درخواهد آمد.
وی افزود نقش تعاون در زمینه رشد و توسعه شهرستان محروم خاتم بسیار كم رنك بود كه با توجه به اقدامات و فعالیتهایی كه در این هفته صورت میگیرد امیدواریم كه در زمینه های مسكن مهر، تعاونی های فراگیر، تعاونی سهام عدالت، امور صندوق مهر امام رضا(ع) و .... گامهای بلندی برداشته شود .
وی در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولین استانی و شهرستان به امر تعاون شد و سرعت گرفتن و رونق فعالیتهای بخش تعاونی را ضروری دانست .
گفتنی است در اولین روز از هفته تعاون مدیر كل تعاون استان به همراه جمعی از مسئولین و كارشناسان اداره كل در شهرستان حضور یافتند و ضمن بازدید از مسكن مهر هرات و حضور در همایش تعاون كه از برنامه های روز اول بود از نزدیك در جریان روند پیشرفت مسكن مهر هرات قرار گرفتند .
بازدید روزانه از تعاونیهای شهرستان ، تجلیل از برگزیدگان بخش تعاون، برگزاری انتخابات تعاونی سهام عدالت و ... از دیگربرنامه های این هفته است
.

یزدفردا