زمان : 15 Shahrivar 1385 - 00:49
شناسه : 2697
بازدید : 1412
شركت توزيع برق استان يزد 15 پروژ‌ه را با بيش از 11 ميليارد ريال مورد بهره‌برداري قرار داد شركت توزيع برق استان يزد 15 پروژ‌ه را با بيش از 11 ميليارد ريال مورد بهره‌برداري قرار داد

در يك هفته گذشته و بمناسبت هفته دولت شركت توزيع برق استان15 پروژه را با هزينه‌اي بالغ بر 11 ميلياردو632 ميليون ريال در 5 شهرستان يزد مورد بهره‌برداري قرار داد.

به گزارش سرويس انرژي و صنعت ايسنا- منطقه يزد، شهرستان ابركوه با 5 پروژه افتتاحي شامل پروژه‌هاي روشنايي بلوار امام علي (ع)،روشنايي بلوار كشاورز ابركوه،روشنايي خيابان مهرآباد و نصرت آباد،جداسازي بار منطقه مريم‌آباد از فيدر 3 و جداسازي بار ناحيه صنعتي از فيدرفراغه بيشترين پروژه‌هاي افتتاحي را در هفته دولت به خود اختصاص داده است.

در اين پروژه‌ها پروژه جداسازي بار منطقه مريم آباد از فيدر 3 با هزينه‌اي بيش از 593 ميليون ريال نسبت به ساير پروژه‌هاي افتتاحي شهرستان هزينه ‌ي بيشتري را به خود اختصاص داده است.

پس از ابركوه شهرستان يزد با 4 پروژه شامل پروژ‌ه‌هاي فاز سوم بلوار استقلال،كابل كشي زميني 20 كيلوولت پست دانشگاه،كابل كشي زميني 20 كيلو ولت خيابان كاشاني واصلاح و بهينه سازي شبكه خيابان معراج بيشترين ميزان پروژ‌افتاحي را به خود اختصاص داده است.

شهرستان بافق با 3 پروژه شامل پروژه‌هاي برق‌رساني به روستاي دهنو ملااسماعيل، برقرساني به روستاي سرآستانه خدا آفرين و پتكيگان و روشنايي بلوار ريحانه و وحدت پس از ابركوه و يزد بيشترين پروژه افتتاحي را به خود اختصاص داده است.

شهرستان تفت با دو پروژه شامل فيدرهاي خروجي پست تفت و برقرساني به روستاهاي حميديه، ولاي سياه ومير و شهرستان صدوق با پروژه رينگ فيدريك دروازه قرآن و 7 غرب از ديگر شهرستان‌هايي بودند كه در هفته گذشته پروژه‌هاي شركت توزيع برق در آنان به بهره‌برداري رسيد.

يزدفردا