زمان : 28 Mehr 1389 - 23:55
شناسه : 26786
بازدید : 4015
تیم معاونت عمرانی ؛ قهرمان مسابقات والیبال کارکنان استانداری یزد شد تیم معاونت عمرانی ؛ قهرمان مسابقات والیبال کارکنان استانداری یزد شد

تیم معاونت عمرانی ؛ قهرمان مسابقات والیبال کارکنان استانداری یزد شد

یزدفردا"تیم والیبال معاونت امور عمرانی استانداری با کسب نتیجه 2 بر صفر در بازی فینال از سد تیم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گذشت و فاتح عنوان قهرمانی این سری از مسابقات شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، تیم معاونت برنامه ریزی استانداری نیز با غلبه بر حریف خود، در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، کاپ اخلاق به تیم حوزه استاندار اعطا شد.
این گزارش همچنین می افزاید: از تیمهای شهید جوکار ، شهید پاکنژاد و شهید صارمی به عنوان تیمهای اول تا سوم مسابقات فوتبال کارکنان استانداری و فرمانداریهای تابعه،-جام شعبان تا رمضان - با اعطاء کاپ ، لوح تقدیر و جوائز دیگر تقدیر شد.
همچنین در ورزش تنیس " محمد منتظر " مدال قهرمانی مسابقات تنیس کارکنان استانداری را به گردن آویخت و "علی محمد گلستانی " و "ابوالقاسم زارع " به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.
در این مراسم همچنین از "هادی خبری "، "سید حسن حسینی " و "هادی ملانوری " که در رشته دو با مسافت 2 هزار متر و "حسین کهدوئی " که در رشته دو 1500 کارکنان دولت حائز مقام استانی شده بودند، تجلیل شد.
بر اساس این گزارش، "مهدی حمیدی فر " نائب قهرمان مسابقات شنای کارکنان دولت استان در رشته قورباغه، " محمد قهوه چی باشی " مقام سوم مسابقات شنای کارکنان دولت استان در رشته کرال سینه و " علی خانجانخانی " نائب قهرمان مسابقات شنای کانون حراستهای کشور در رشته کرال سینه جوائز خود را از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار دریافت کردند.
در مراسم اعطا جوائز این مسابقات، مدیرکل اداری و مالی استانداری یزد با اشاره به اثرات سازنده ورزش، نقش این امر مهم در افزایش کارآیی فردی - اجتماعی را یادآور شد.
"محمود زارع رشکوئیه " گفت: سلامت جسم، سلامت روح بشر و به تبع آن سلامت اجتماعی را به دنبال دارد.
وی رفاقت را یکی از دستاوردهای اصلی مسابقات ورزشی دانست و بر ضرورت توسعه امر ورزش تاکید کرد

یزدفردا