زمان : 28 Mehr 1389 - 18:57
شناسه : 26771
بازدید : 5281
معاون کمیته امداد امام خمینی استان يزد : کانون های مساجد موثرترین راه کمک به نیازمندان واقعی است معاون کمیته امداد امام خمینی استان يزد : کانون های مساجد موثرترین راه کمک به نیازمندان واقعی است

معاون کمیته امداد امام خمینی استان يزد :

کانون های مساجد موثرترین راه کمک به نیازمندان واقعی است

یزدفردا "معاون کمیته امداد امام خمینی استان يزد گفت: همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد از موثرترین راه های کمک به نیازمندان واقعی است.
محمدرضا غریب نواز گفت: بیش از یکصد نفر از اضاعی کانون های فرهنگی هنری مساجد و صاحبان طرح های اشتغال قالی بافی با هزینه 20 میلیون ریال به سفر زیارتی قم اعزام مي شوند.

وی با اشاره به برگزاری جشن "آئین آسمانی" و تجلیل از خیرین، فعالان ازدواج و امر انفاق در آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم طبس خاطرنشان کرد: در این مراسم به بیش از 132 از شرکت کنندگان در این جشن جوایز ارزنده ای اهدا شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان یزد به برگزاري این جشن همزمان با دهه کرامت اشاره كرد و اظهار داشت: در این مراسم، جشن ازدواج بیش از 32 نفر از زوج های جوان طبسی نيز برگزار شد.

وي با اشاره به برگزاري اين مراسم با حضور خادمان حرم رضوی و مسئولان ارشد شهرستان و خیل عظیم مردم افزود: در بازدید از خانواده های بی سرپرست، نوعروسان و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در طبس بیش از 50 میلیون ریال به آنان کمک و از آنان تفقد ودلجوئی شد.

معاون کمیته امداد امام خمینی استان یزد ادامه داد: سال گذشته مراسم جشن ازدواج بیش از يكهزار و 200 زوج با حمایت های کمیته امداد امام خمینی برگزار شد که با برنامه ریزی این میزان در سال جاری افزایش مي يابد.


یزدفردا