زمان : 26 Mehr 1389 - 22:31
شناسه : 26702
بازدید : 3421
دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت دهه کرمت پیام تبریکی صادر کرد. دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت دهه کرمت پیام تبریکی صادر کرد.
دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت دهه کرمت پیام تبریکی صادر کرد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است.
بسم ا... الكريم
دهه کرامت، دهه سراسربركت و رحمت می باشد بهتر است بگوئیم دهه نورعلی نور است.

دهه ای که با ولادت با سعادت وخجسته حضرت معصومه(س)آغاز می شود و با روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع) ادامه پیدا می کند و در نهایت با ولادت شمس الشموس، پناه بی کسان ،امام رئوف ومهرباني، حلقه وصل عشق زمین و آسمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پايان مي یابد. بدون تردید این دهه بهترين بهانه ای است که تا با استمداد از ذات لايتناهي حضرت حق جل جلاله و توسل به معصومین به بخصوص حضرت فاطمه معصومه و حضرت علي ابن موسی الرضا(ع) در زمینه برنامه های فرهنگی ،تبیین ارزش های اسلامی وگسترش مهر و مهروزی در بین جوانان و اقشار مختلف به خصوص عزیزان مسجدی بکوشیم.

بی گمان این چنین مناسبت های پربرکتی فرصتی ارزشمند جهت تنویر افکار جوانانمان، ایجاد الفت وهمدلی بین آن ها، توجه به استعدادها و توانائی هایشان بدون توجه صرف به ظاهر آنان، انس این عزیزان با قرآن کریم است و اين بهترين روش تبليغ و خدمت به اسلام و ايران عزيز و نيز بهترين روش مقابله با فرهنگ منحط غرب وتبلیغات سوء و نرم دشمن خواهد بود.

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد بدینوسیله ضمن تبریک این ایام سراسر برکت ونور، دهه کرامت را فرصتی ارزشمند و گرانسنگ جهت همدلی بین جوانان بخصوص جوانان مسجدي وایجاد حس کرامت بین آنان، تبیین ارزش های اسلامی، افزایش رشد بینش دینی سیاسی جوانان و ایجاد انس و الفت بین جوانان عزيزمان و قرآن مجيد و رفع شبهات ناشي از تبلیغات سوء دشمن می داند.

یزدفردا