زمان : 26 Mehr 1389 - 21:37
شناسه : 26688
بازدید : 3043
 به بهانه روز تربیت بدنی به بهانه روز تربیت بدنی

 به بهانه روز تربیت بدنی

سید ناصر امامی


ورزش نقش اساسی درسلامت جامعه دارد بطوری که با گسترش ورزش می توان از آسیبهای اجتماعی و بیماریهای مختلف که هزینه های بسیاری برای کشور دارد جلوگیری نمود و باعث افزایش شادابی و نشاط مردم و کاهش استرس در محل کار وزندگی گردید. ورزش امروزه در جهان به وسیله ای مبدل شده که انسان ها را با هم آشنا کرده و بین آن ها پیوندی انسانی و برادرانه برقرار می کند و مهمترین هدف و وظیفه ورزش همین است ایجاد مودت و دوستی بین ورزشکاران که هر چند در میدان رقیب هم هستند اما در خارج از میدان به عنوان رفیق همدیگر می باشند .
اینجانب 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان و مسئولین دلسوز و پرسنل محترم سازمان تربیت بدنی تبریک گفته و آرزوی موفقیت در عرصه های مختلف زندگی بخصوص عرصه قهرمانی را دارم و در این سال که توسط مقام معظم رهبری به سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری گردیده از کلیه مسئولین استانی و شهرستانی تربیت بدنی که با تلاش و همت مضاعف خود شاهد افتتاح و بهره برداری رسیدن پروژه ها در سطح شهرستان باشیم.
امامی در بخش دیگری از این بیانیه از تاخیر در اجرای پروژه استخر هرات و زورخانه مروست و عدم شروع به كار احداث سالنهای ورزشی مصوبه سفر دوم در سطح شهرستان گلایه كرد و افزود در این سال که توسط مقام معظم رهبری به سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری گردیده از کلیه مسئولین استانی و شهرستانی تربیت بدنی میخواهم تلاش كنند تا با تلاش و همت مضاعف شاهد افتتاح و بهره برداری رسیدن پروژه ها در سطح شهرستان باشیم.
از همه ورزشكاران رشته های مختلف ورزشی كه با وجود كمبود امكانات و محرومیت برای شهرستان در عرصه های استانی و ملی و حتی بین المللی افتخار آفریده اند صمیمانه متشكرم.

یزدفردا