زمان : 25 Mehr 1389 - 18:41
شناسه : 26663
بازدید : 5647
امام جمعه ابرکوه از و ضعیت اداره مسکن و شهرسازی اظهار نارضایتی کرد امام جمعه ابرکوه از و ضعیت اداره مسکن و شهرسازی اظهار نارضایتی کرد

امام جمعه ابرکوه از و ضعیت اداره مسکن و شهرسازی اظهار نارضایتی کرد


ابرکوه رحیم میر عظیم سرپرستی یزد فردا:امام جمعه ابرکوه در بازدید از اداره مسکن وشهر سازی ابرکوه، نسبت به وضعیت نامطلوب سامان اداری این اداره اظهار نارضایتی کرد.
حجه الاسلام سید ابراهیم حسینی ، در حاشیه بازدید از اداره مسکن و شهرسازی ابرکوه و در گفتگو با خبرنگار مااز وضعیت این اداره در ابرکوه اظهار نارضایتی نمود.
امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: بسیار مایه تأسف است که اداره ای در ابرکوه و بعد از سالیان بسیار راه اندازی شده است و از کمترین امکانات نیز بی بهره است.
وی خطاب به مسئولین مسکن و شهرسازی اظهار داشت: این چگونه اداره ای است که ابتدائی ترین نیازها ی اداری از جمله یخچال، بخاری، صندلی کامپیوتر و حتی فرش نمازخانه آن قرض و امانتی از دیگران است؟
وی اذعان داشت: این چگونه اداره ای است که با دو کارمند اداره می شود و رئیس و معاون مسئولیت آبدارچی ،تلفنچی و مأمور پیگیری را به عهده دارند و گاهأ جهت پیگیری و مأموریت در شهر، ناگزیر از تعطیل کردن اداره و بستن درب آن می شوند.
حسینی همچنین از بی مسولیتی مقامات وزارت مسکن وشهر سازی وسازمان مسکن وشهر سازی استان یزد ، در قبال پرداخت حقوق مسلم مردم شهرستان ابرکوه ونپرداختن اعتبار لازم جهت گردش کاری وچرخش خدماتی این اداره بشدت انتقاد کرد.
امام جمعه ابرکوه در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلات محسوس مسکن وشهر سازی که لازم است دولت به آن توجه کند، این است که با توجه به این مسئله که این وزارتخانه ، مرکب از دو عنوان و کلمه مسکن وشهر سازی است ، در عنوان اول که بخش مسکن است فعالیت آن در بخش ساخت واحداث وتامین مسکن نیازمندان ، کم محسوس وبی رنگ است.
وی در مورد عنوان دوم این وزارتخانه با عنوان شهر سازی نیز اظهار داشت:این عنوان پسوندی بی اعتبار است و کمترین خدمتی را در امر شهر سازی از این اداره مشاهده نمی کنیم.
امام جمعه ابرکوه در پایان از حوصله مسئول ومعاون اداره مسکن وشهر سازی ابرکوه که با وجود انبوه مشکلات غیر قابل تحمل، در خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند قدردانی نمود.
عادل سرپرست مسکن و شهرسازی ابرکوه نیز، ضمن تشکر از توجه امام جمعه و حضور در این اداره ،گوشه ای از فعالیت های این اداره را برشمرد.
وی راه اندازی اداره مسکن و شهرسازی در شهرستان ابرکوه را باعث کاهش رفت و آمد مردم به مرکز استان ذکر نمود که رضایت مندی مراجعان را بدنبال داشته است.

یزدفردا