زمان : 21 Mehr 1389 - 00:37
شناسه : 26549
بازدید : 7098
مسئول دانشگاه پیام نور ابرکوه  جذب دانشجو در دانشگاه سیر صعودی داشته است. مسئول دانشگاه پیام نور ابرکوه جذب دانشجو در دانشگاه سیر صعودی داشته است.
ابرکوه رحیم میر عظیم سرپرستی یزد فردا:مسئول دانشگاه پیام نور ابرکوه از روند صعودی جذب دانشجو، در این دانشگاه خبر داد.

مسئول دانشگاه پیام نور ابرکوه تعداد دانشجویان حال حال حاضر این دانشگاه را 2500 دانشجو ذکر نمود و اذعان داشت که تعداد500 تن از این دانشجویان، امسال جذب دانشگاه پیام نور ابرکوه شده اند.

وی همچنین تعداد رشته هائی که در این دانشگاه تدریس می شود را 17 رشته در مقطع کارشناسی ذکر نمود که نیمی از این دانشجویان را افراد بومی و مابقی را دانشجویان غیر بومی تشکیل می دهند.

حمیدی زاده همچنین از به بهره برداری رسیدن دو آزمایشگاه گیاه شناسی و خاک شناسی، با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در دانشگاه پیام نور ابرکوه نیز خبر داد که مشکلات، در این حوزه ها را کاهش داده است.

وی همچنین افزود:برای سال جدید نیز احداث 4 ساختمان را پیش بینی کرده ایم که در همین هفته کلنگ زنی می شود.

حمیدی زاده، کاربری این ساختمان ها را، نمازخانه، سلف سرویس، آمفی تئاتر و سالن کتابخانه ذکر کرد.

وی اذعان داشت: اول دیماه امسال همچنین، کلنگ احداث سالن ورزشی دانشگاه نیز، به زمین زده می شود که، با اعتبار 1 میلیارد و دویست میلیون تومانی و در طی یکسال، به بهره برداری می رسد.

حمیدی زاده مشکل اصلی این دانشگاه را، ما کمبود فضا دانست که، با احداث این ساختمان ها ،بزودی مر تفع می شود.

وی رویکرد دولت به دانشگاه پیام نور در کشور را، بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود که با تلاش و همت مضاعف بتوان مکانی مناسب جهت تحصیل علم برای دانشجویان فراهم نمود.

حمیدی زاده اظهار امیدواری نمود که، مسئولان دانشگاه پیام نور بتواننداین رویکرد مثبت را، به صورت کامل پاسخگو باشند و با همت و تلاش مضاعف، مکان مناسبی را برای تحصیل دانشجویان، در این دانشگاه فراهم نمایند.

وی اذعان داشت که در حوزه فرهنگی نیز فعالیت های بسیاری به انجام رسیده است و امید می رود، با انتخاب حجت الاسلام حسن ولی به عنوان روحانی جدید دانشگاه و تحارب ارزنده ایشان، شاهد شکوفائی بیشتر فعالیت های فرهنگی، در این مرکز دانشگاهی باشیم.

یزدفردا