زمان : 21 Mehr 1389 - 00:28
شناسه : 26546
بازدید : 4138
معاون برنامه ریزی استانداریزد خبر داد؛افزایش 9 درصدی درآمد استان ، نسبت به درآمد مصوب شش ماهه معاون برنامه ریزی استانداریزد خبر داد؛افزایش 9 درصدی درآمد استان ، نسبت به درآمد مصوب شش ماهه
یزدفردا "معاون برنامه ریزی استاندار یزد از افزایش 9 درصدی درآمد استان نسبت به درآمد مصوب برای شش ماه نخست سال 89 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمد رضا بابائی " روز سه شنبه در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان، درآمد کلی استان مصوب برای شش ماهه اول سال جاری را بالغ بر یک میلیارد و 114 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: عملکرد این مدت، مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 215 میلیون ریال بوده که نسبت به عملکرد مدت زمان مشابه در سال قبل 26 درصد رشد داشته است.
وی ،اظهار داشت: برای درآمدهای مالیاتی شش ماهه آغازین سال، مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 21 میلیون ریال مصوب و در این رابطه مبلغ یک میلیارد و 125 میلیون و 984 هزار و 889 ریال وصول شد.
بابائی افزود: درآمدهای حاصله از مالیات نسبت به میزان مصوب شش ماهه از 10درصد رشد برخوردار بوده است.
وی همچنین میزان رشد درآمد حاصله از مالیات در شش ماهه نخست سالجاری را به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، 28 درصد ذکر کرد.
معاون برنامه ریزی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر 6 درصد ترکیب وصول مالیات را مشاغل و قریب به 20 درصد را حقوق بگیران بخش دولتی و خصوصی پرداخت می کنند.

یزدفردا