زمان : 20 Mehr 1389 - 23:29
شناسه : 26538
بازدید : 1778
رئیس اداره آموزش و پرورش مهریز یادواره شهدای دانش آموز مهریز برگزار می شود رئیس اداره آموزش و پرورش مهریز یادواره شهدای دانش آموز مهریز برگزار می شود

رئیس اداره آموزش و پرورش مهریز

یادواره شهدای دانش آموز مهریز برگزار می شود

یزدفردا "یادواره شهید فهمیده، شهید عزیزالهی و 56 دانش آموز مهریز در هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی برگزار می شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش مهریز در نشست ستاد برگزاری یادواره شهدای دانش آموز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و شهید عزیزالهی گفت: گراميداشت ياد و خاطره شهدای دانش آموز وظيفه خطير و سنگينی است كه بايد با تمام توان تلاش كنيم.
سید جلیل عقیلی افزود: به پاس فداکاری و جانفشانی شهدای دانش آموز و به منظور تجلیل از این عزیزان این اداره با همکاری بسیج دانش آموزی و سپاه ناحیه مهریز یادواره بزرگ 56 شهید دانش آموز با شکوه تمام برگزار می کند.
وی افزود: این یادواره روز هشتم آبان ماه در دبیرستان خاتم الانبیاء و با حضور خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، دانش آموزان مدارس همجوار و مسئولین شهرستان برگزار می شود.
وی به صدا درآمدن زنگ ایثار و شجاعت، اجرای سرود توسط گروه موزیک، ذكر خاطره توسط یکی از رزمندگان، پخش کلیپ از شهید عزیزالهی و سخنرانی را از بخش های این يادواره عنوان نمود.
در این نشست نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مهریز، فرمانده سپاه، کارشناسان اداره و جمعی از مدیران مدارس متوسطه شهرستان حضور داشتند.

یزدفردا