زمان : 19 Mehr 1389 - 00:53
شناسه : 26477
بازدید : 4119
بازدید نماینده مردم اردکان از مجتمع چینی بهداشتی اردکان بازدید نماینده مردم اردکان از مجتمع چینی بهداشتی اردکان

نماینده مردم اردکان با حضور در مجتمع چینی بهداشتی اردکان ضمن بازدید از این مجموعه از نزدیک در جریان اقدامات و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت و در جلسه ای نسبت به رفع این تنگناها اقدام نمود.
در ابتدای این بازدید مدیر این مجتمع ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت این واحد تولیدی افزود: با اقدامات انجام گرفته جهت ارتقاء کیفیت و بازاریابی محصولات این مجتمع ، در صورت ادامه این روند رو به رشد محصولات بهداشتی این واحد می تواند در اینده ای نزدیک به برند اصلی کشور تبدیل گردد.رضانیا همچنین به نمایندگی از اعضای هیات مدیره و کارگران این واحد از پیگیری نماینده مردم اردکان در اخذ مجوز دو خط تولید کاشی برای این مجتمع تقدیر و تشکر نمود.
نماینده مردم اردکان در این بازدید با تاکید بر مدیریت تولید و بازار در واحدهای صنعتی بر رفع مشکلات این واحدها و کارگران که به عنوان قشری شریف و اسیب پذیر هستند تاکید نمود.
محمدرضا تابش در اینخصوص برای رفع مشکلاتی همچون نقدینگی این واحد صنعتی مذاکرات تلفنی موثری با مسئولان مربوطه انجام داد.سپس حاضرین از این مجتمع دیدار و نماینده مردم اردکان ضمن احوالپرسی با کارگران ، از وضعیت کار آنها سوالاتی را مطرح و مشکلات آنان را جویا شد.
شایان ذکر است مجتمع چینی بهداشتی رز اردکان با مساحت 175 هزار متر مربع و اشتغال 200 نفر روزانه 1000 عدد انواع محصولات بهداشتی را تولید و به بازار عرضه می نماید

یزدفردا