زمان : 18 Mehr 1389 - 22:56
شناسه : 26466
بازدید : 3962
 تجلیل شورای اسلامی شهر یزد  از فرماندهان نیروی انتظامی شهر یزد تجلیل شورای اسلامی شهر یزد از فرماندهان نیروی انتظامی شهر یزد

 تجلیل شورای اسلامی شهر یزد  از فرماندهان نیروی انتظامی شهر یزد

یزدفردا "به مناسبت هفته نیروی انتظامی شورای اسلامی شهر یزد طی مراسمی از خدمات و زحمات بی شائبه فرماندهان نیروی انتظامی شهر یزد تقدیر و قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد – در این مراسم اعضای شورای شهر یزد ضمن عرض تبریك به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و هفته نیروی انتظامی از زحمات و خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای ایجاد و حفظ امنیت شهر تشكر و قدردانی نمودند و خواستار ارتباط بیشتر این ارگان با شهرداری در راستای كاهش تخلفات شهری شدند.
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن عرض تبریك به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و هفته نیروی انتظامی گفت : ما هر دو خدمتگذار مردم می باشیم و امید است با همكاری و تعامل ، زمینه خدمت رسانی بیشتر به همشهریان فراهم گردد .
وی راه اندازی مقر مشترك نیروی انتظامی اجرائیات شهرداری را یكی از نمونه های بارز این همكاری ذكر كرد و افزود: استمرار این همكاری باعث جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و زمین خواری ، تكدیگری وسد معبر و غیره خواهد شد اگر با نظارت نیروی انتظامی ما بتوانیم نظم و مقررات را طبق قوانین ایجاد نمائیم شهری سالم با الگوی اسلامی خواهیم داشت و شهروندان می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.
سپس سرهنگ طالب پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد با اشاره به عملكرد نیروی انتظامی در سال 89 و ضمن عرض تبریك به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) توسعه هر كشور در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی را بسته به امنیت آن كشور دانست گفت : هر كاری مظهر نظم و امنیت باشد به تبع آن خود به خود باعث ایجاد توسعه انضباط اجتماعی در جامعه می شود كه این مسئله بسیاری از مشكلات نیروی انتظامی را كاهش می دهد.
لازم به ذكر است اعضای شورای اسلامی شهر یزد پس از تقدیر و قدردانی از فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان یزد دیداری با فرماندهی انتظامی استان یزد نیز داشته و در آن جلسه از زحمات نیروی انتظامی قدردانی مجدد به عمل آوردند.

یزدفردا