زمان : 17 Mehr 1389 - 22:21
شناسه : 26447
بازدید : 3917
به مناسبت روز جهانی کودک صورت گرفت؛ حضور نماینده مردم اردکان در جمع کودکان اردکانی به مناسبت روز جهانی کودک صورت گرفت؛ حضور نماینده مردم اردکان در جمع کودکان اردکانی
یزدفردا "به مناسبت روز جهانی کودک، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از یکی از مهدهای کودک این شهرستان بازدید و با اهدای هدایایی، این روز را به کودکان و مربیان آنها تبریک گفت.
این بازدید با اجرای برنامه هایی همچون اجرای سرود و تلاوت دسته جمعی قران توسط کودکان آغاز شد و سپس نماینده مردم اردکان با حضور در این جمع کودکانه ضمن صحبت، آنها را مورد تفقد خود قرار داد.
محمدرضا تابش همچنین در جمع مربیان و اولیا کودکان ، روز جهانی کودک را فرصت ارزنده ای برای ورود به دنیای پاک و آسمانی کودکان که سرشار از صداقت و صفا و خوبی ست دانست و با بیان اینکه شرط ورود به این دنیای سرشار از عاطفه ، اما پیچیده درک صحیح از نیازهای این دوران و آموختن زبان کودکان است افزود: در مکتب اسلام و بنا به روایات متعدد از ائمه و معصومین(ع) نسبت به تربیت کودکان اهمیت خاصی مبذول شده است و جدیت بر تربیت کودک جزو یکی از حقوق فرزند نسبت به والدین شناخته شده است .امام علی(ع) نیز بهترین هدیه پدر به فرزندش را تربیت نیکوی فرزند می داند و در جائی دیگر قلب کودک را مانند زمینی خالی می داند که هر بذری در آن بکارند ،می روید.
تابش تصریح کرد: در دوران کودکی که هنوز ذهن کودک به آموزه های بی فایده و مسائل دنیوی و مادی آلوده نشده ، می توان با تربیت صحیح خصائص نیکو را در او پروراند و رشد داد.
وی نقش مربیان در ارائه آموزشهای به کودکان را مهم توصیف کرد و بر نظارت نسبت به این امر تاکید کرد.
تابش خواستار هماهنگی مطلوب تر مابین آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان در تامین و تجهیز امکانات مناسب تر مهدهای کودک شد و گفت: بانکها نیز باید با حمایت از بخش خصوصی فعال در این عرصه،زمینه ارائه خدمات بهتر به فرزندان را فراهم سازند.

یزدفردا