زمان : 17 Mehr 1389 - 00:42
شناسه : 26418
بازدید : 4507
آقای استاندار 30 هزار دانشجوی دانشگاه های پیام نور استان همچنان احساس دانشجویی نمی کنند آقای استاندار 30 هزار دانشجوی دانشگاه های پیام نور استان همچنان احساس دانشجویی نمی کنند
محمد صادق احمد نیا :پیام نور دانشگاهی که با مدیران دبستانی اداره می شود!
مدیران فردا که دانشگاه پیام نور تربیت می کند برای کار فرهنگی نیاز به اجازه ی کتبی از پدر و مادر دارند!!!!!!

همین دیروز بود که مسئولین دانشگاه پیام نور یزد مستقر در شاهدیه هنگام مراجعه دانشجویان برای پیگیری درخواست های فرهنگی از وجود نهادی با عنوان شورای فرهنگی اظهار بی اطلاعی می کردندو با خون دل و پای مردی دانشجویان
این دانشگاه آیین نامه تاسیس شورای فرهنگی ابلاغ و این شورا تشکیل شد.

امروز جای تاسف است که این شورا جایگاه خود را درک نکرده و احکام غیرقابل باور و بعضا بیانیه هایی خنده دار صادر می کند .

چگونه است که امروز با مراجعه به شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور ، ریاست آن که احتمالا دانشگاه را با دبستان یا ... اشتباه گرفته بصورت مداوم صیغه ی نداریم و امکانات نیست و وقت نداریم را صرف می کند و در جلسات مختلف با دانشجویان الفاظ تند و دور از شآن محیط علمی و مقدس دانشگاه را به کار می برد.

تماشای بی عدالتی گسترده در سطح آموزش عالی استان دانشجویان دانشگاه پیام نور را نا امید و سرخورده کرده است .

در حالی که دانشگاه پیام نور استان با 30 هزار دانشجو بزرگترین دانشگاه استان محسوب می شود در سکوت کمیسیون دانشجویی استان اهم توجهات مالی و معنوی و فرهنگی معطوف به دانشگاه یزد و آزاد است.

آنگونه که از رهنمود های رهبر معظم انقلاب در دیدار های مختلف دانشجویی بر می آید ایشان بی تفاوتی دانشجویان به مسائل مختلف را بر نمی تابند وبر همین اساس اینک دانشجویان دانشگاه پیام نور تصمیم به اعلام حضور درصحنه گرفته و در قدم اول بنای به اصلاح روند ناشایست و مغایر با عدالت دردانشگاه پیام نور استان را دارند.

آیا وقت آن نرسیده که مسئولین استان بویژه شخص آقای استاندار و معاون سیاسی ایشان (رئیس کمیسیون دانشجویی) خارج از تشریفات اداری پای درد دل دانشجویان دانشگاه پیام نور بنشینند؟

 آیا استاندار محترم اطلاع دارند مدیران دانشگاه پیام نور برای فراراز وظیفه به دانشجویان برچسب مس زنند؟
مدیران فردا که دانشگاه پیام نور تربیت می کند برای کار فرهنگی نیاز به اجازه ی کتبی از پدر و مادر دارند!!!!!!

منظور رئیس جمهور چه بود که گفته بود متوليان فرهنگ كشور درك درستي از ‌فعاليت‌هاي فرهنگي‌ ندارند!

 نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور چرا سکوت می کند؟ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور به فکر کاندیداتوری دوباره در انتخاباتمجلس است یا به فکر دانشجویان این دانشگاه؟


یزدفردا