زمان : 17 Mehr 1389 - 00:03
شناسه : 26416
بازدید : 8033
سازها و سرود های کودکانه در روز جهانی کودک به صدا در آمدند سازها و سرود های کودکانه در روز جهانی کودک به صدا در آمدند

سازها و سرود های کودکانه در روز جهانی کودک به صدا در آمدند

یزدفردا "کودکان و نوجوانان یزدی به مدت یک هفته، میهمان غرفه سرود و موسیقی کانون پرورش فکری، در پارک شادی یزد خواهند بود

مسئولیت به نمایش گذاشتن شیوه های اجرایی فعالیت سرود و موسیقی کودک در جشنواره یک هفته با کانون کشور به استان یزد واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، به مناسبت برگزاری شانزدهمین جشنواره یک هفته باکانون در سطح کشور، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، در طول این هفته، به صورت رایگان، میزبان بچه ها و بزرگتر های علاقه مند به سرود و موسیقی کودک خواهد بود.

علیرضا جلالی مدیر کانون استان یزد، در خصوص اجرای این برنامه، با اشاره به توانایی استان در زمینه سرود و موسیقی اعلام کرد که استان یزد تلاش می کند تا بهترین شیوه ها را برای اجرای هر چه بهتر این فعالیت جذاب و پر مخاطب برای خانواده ها و مراکز کانون در سطح کشور معرفی نماید.
مهدی آرایی، دبیر جشنواره استانی یک هفته با کانون نیز اعلام کرد این جشنواره در استان در دو بخش به اجرا در خواهد آمد. بخش اول برپایی غرفه سرود و موسیقی کودک، همزمان با دومین نمایشگاه تخصصی کودک در پارک شادی یزد می باشد و بخش دوم، بخش تخصصی این فعالیت است که شامل نمایشگاه و بخش های اجرایی متنوع می باشد که در مرکز تجربیات فرهنگی هنری کانون، به اجرا در خواهد آمد.
گفتنی است دومین نمایشگاه تخصصی کودک، با هماهنگی ستاد ساماندهی امور کودکان و با شرکت غرفه های متنوع از ادارات مرتبط با کودک، در روز پنجشنبه 15 مهرماه، با حضور معاون سیاسی امنیتی استان و مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مدیران ادارات همراه و سایر مسئولین در پارک شادی یزد گشایش یافت و تا پایان روز پنجشنبه 22 مهرماه ادامه خواهد داشت.
ساعات بازدید از این نمایشگاه، 9 تا 12 صبح و 5 تا 9 شب می باشد و ورود برای عموم مردم آزاد است. همچنین در بخش جنبی این نمایشگاه، تعدادی از وسایل بازی پارک، به صورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می گیرد.
مرکز تجربیات کانون استان، واقع در بلوار امیر کبیر (پشت سیلو) نیز، از 18 تا 22 مهر ماه، همه ر وزه از ساعت 17:30 تا 19:30 با برگزاری کارگاه های تخصصی موسیقی کودک و همچنین اجرای تک نوازی سازهای ایرانی توسط اساتید استان، در خدمت کلیه علاقه مندان می باشد.
گفتنی است شانزدهمین جشنواره سراسری یک هفته با کانون، از 16 الی 22 مهرماه سال جاری، با محوریت فعالیت های متنوع کانون به صورت همزمان در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.

یزدفردا